domingo, 25 de mayo de 2008

A solas amb Ferran, el reste rajats

Aquest mati de diumenge només hi havien dos rodadors devant de la botiga a les 7.oo, en Ferran Vila y Jo, els demes no volien aventurarse a fer el gran etapon proposat per Paco amb el temps que es presentave, encara que no plovia, pero el vent bufava amb força direcció oest i amenaçave pluja,Jo hi surtit pensant que fariem una volteta mes curta i cap a casa, pero ni aixó.
No ens ho hem pensat dues vegades, i Jo li he dit que anave a buscar la btt i en vistas del panorama sortideta cap a la montanya i si plou mol en un moment estas a casa.
Quan sortia en btt hi vist als valents del "B" que es disposaven a fer la sortida , linea de costa i si plou cap al tren i aqui no passa rés, m´hi animat i com sabía que tornariem aviat els hi acompanyat amb la btt.
A Llavaneres després de veure mols grups que ja tornaven per la pluja ens hem donat la volta, ells cap al tren i Jo hi preferit tornar rodan , ja que ho prefereixo a estar mollat esperan mitja hora el tren que et gelas més , com aixi a sigut, arrivabe jo a premia i encara no m´havia passat cap tren, ells han arrivat mol més tard.
Quan tornave tot sol anave amb el vent semi a favor, es rodave mol be, fins i tot hi enllaçat amb un grupet de gent gran i els hi posat a roda de lo bé que hem trobave i es que aixó de la bici no té mes secret quan més rodes mes be et trobes, o sino pregunteuli am Kime.t. que no para i está fet una fiera pujant com vaig poguer comprovar dijous pujant amb ell horsavinya, fenomeno el canvi de ritme que hem va fer.
Bueno companys entreneu perque s´apropen cites importants i s´ha d´estar en forma i amb la temporadeta de plujes que portem malament anem, Jo segueixo encara que plogui, ja m´estic acostuman a rodar amb pluja, també te el seu atractiu, amb el chubasquero i pim,pam,que no passa rés.
Fins a la propera cita... ENDEVANT I FORÇA ROUTIERS.
J. Porta

26 comentarios:

Paco_01 dijo...

Jaume como sabrás no es que nos hallamos rajado, si no que tu no te has enterado de los mensajes que te he enviado y claro has sido el único, junto a Ferrán (no tengo su telf.) que has seguido el programa. Lo raro es que no nos hemos visto en la nacional.
No me extraña. Luis nos llevaba a pijo sacao y bastante teníamos con seguir su rueda.

Lluis Ciclista dijo...

A las 7:04 le envie un sms a Ferran donde le decia que quedabamos en la tienda a las 7:15. O sea que tambien estaba avisado. Lastima, para otra vez hay que estar atento a los telefonos móviles.

Ferran Vila dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Ferran Vila dijo...

Joer atento a los móviles, a las 7 de la mañana bastante hago con meter la cala dentro del pedal, je,je. Bueno el próximo día me llevo el portatil por si me enviais un mail, ja,ja.
Al final mi "querido" rodillo me ha amenizado la mañana.

Anónimo dijo...

porque esta el 3er comentario suprimido??
tan ofensivo ha sido quien lo ha escrito...seguro que es culpa de un error de software. bueno bueno...quitemosle importancia a lo que no la tiene,y voy a contar un poco por encima mi entreno de hoy:

he salido solo,a las 8:12min,he ido por la n2 mirando el cielo hasta malgrat,y despues he subido hortsavinya marcandome una cronoescalada individual, por segunda vez este mes...el resultado a sido ligeramente superior a la primera,hace tres semanas.Despues,al llegar a premia,como me salian pocos kilometros,he decidido subir al cementerio de vilassar de dalt(el del 18%)y tras ello he subido la mutua,pero no hasta arriva porque estaba mu feo el suelo.Total:104km a una media de 27,9km/h.(para que luego no digas Luigui que no cuento nada)hasta el domingo 1 de junio,espero que subamos el turo del home...y si no lo que sea ,sea.

kim e.t.

Lluis Ciclista dijo...

Kim estas hecho un moña. La Mutua si empiezas a subirla la tienes que acabar y bajar con cuidadito.El final de la crono del giro de hoy estaba sin asfaltar, era gravilla y de asfalto nada cemento puro y duro. Como en la Mutua. Un dia te vienes conmigo y te enseño mi urbanodromo. Gozaras de dolor. ¿Te gusto la crono del domingo?. 34 Km/h con viento lateral hasta Areyns de Mar. Un dia sin aire te llevo hasta girona a 41 Km/h jua jua jua

Anónimo dijo...

vale,gracias...,pero yo a rueda, eh!!!,hasta que me cortes,que se que lo puedes hacer. hoy 6 km,y 60 minutos de rodillo agonico..nunca habia sudado tanto,por todos los demonios!!!!!! aver si hay suerte y el domingo podemos hacer mas de 45km antes de que empiece a llover.

kimet

Lluis Ciclista dijo...

Abrid una pagina de Internet Explorer y pegad este enlace:

http://mediacenter.gazzetta.it/MediaCenter/action/player?uuid=66e833fe-2b29-11dd-b193-00144f02aabc

Es el recorrido de la cronoescalada del Giro. Vele la pena

Paco_01 dijo...

Vaya mes que llevamos de lluvia! y lo que nos queda...
Esperando que el domingo el tiempo lo permita, propongo la subida homenage a Alfons Pujadó:
Turó de l´Home por Mosqueroles.

Premià - Bordoi - Sant Celoni - Mosqueroles - Turó de l´Home - Collsacreu - Arenys - Premià.
Salida a las 7:00

Javier Lara dijo...

Hola a todos
Paco por favor confirma antes del sabado el recorrido exacto, porque yo llego de madrugada y me gustaria salir un rato, por lo que seguramente ire en sentido contrario hasta encontrarme con vosotros. Despues de tantos dias con los soviets y tanto vodka el cuerpo no esta para muchos trotes
Saludos desde Moscu

Anónimo dijo...

hay!!!que salida mas maja!!!,ojala no llueva,y la participacion sea numerosa,lo que no puede ser es que el dia de homenaje seamos los mismos 4 de las ultimas semanas...animaos,y volver a sentir en vuestras carnes la pasion por el cicloturismo de altura.

HOY DOS PUERTOS:

parpers y orrius(por detras como de costumbre),(ya me canta el pajarillo del km 2 cuando me ve pasar,porque ya me conoce,supongo),total:49km a una media de 27,3km/h.

mañana,si no hace mal tiempo,tengo previsto subir collformig a un ritmo de descanso-activo-quema-grasa-total-definition.
si alguien se anima,saldre a las 7:30 de premia en direccion bordoi, por argentona como siempre.Prometo no dar palos ni forzar. Ahora llevo unas cubiertas que tienen bastante "graining",para la quebranta ya pondre unas nuevas con mas "grip".(no se a que venia esto,pero ahi queda).

kim l'enfant terrible

Paco_01 dijo...

Hola Javier, que tal por La estepa? Mucho ruso en Rusia no?
Debe ser la hostia. Y que tiempo hace?
Bueno, ya contarás.
Por aqui ya sabes, siempre estamos paseando la virgen. Unas veces para que llueva y otras para que pare de llover.
En cuanto al recorrido del domingo, si hubiera cambios ya lo pondré en el blog. Si no, tu vienes a la contra por el Collsacreu y subes por Mosqueroles.
крепко привязывать

Anónimo dijo...

WOLESS A TOTS!! Una cosa Paco estas rebent els mails que t'envio... es que els envio i em diu que estan enviats pero despres em diu que no.... ELS REBS?

UNA FORTA ABRAÇADA

SEE YOU!!!

Anónimo dijo...

Nota per en Joan, L'albert i l'Alfonso,
faltes dues setmanes per la pyrennene, jauirme de començar a parlar de la logística del viatge. a més fa tants dies que no ens veiem que no estaria de més confirmar que no s'ha rajat ningú. A laresta penseu que tenim tres places lliures d'allotjament, i en aquesta marxa no hi ha problemes d'inscripció. a veure qui s'anima....
Si no voleu fer tota lñamarxa, la Mercè pujarà el Tourmalet, podeu acompanyar-la.

jordi

Anónimo dijo...

Hola companys, com la previsió del temps pel proper cap de setmana, és que plogui, sobrte tot diumenge, proposo, per als que puguin i vulguin, fer una volta llarga el dissabte. S´admeten tot tipus de propostes.

Albert.

Ferran Vila dijo...

Yo no vendré. Domingo voy a hacer la Transcollserola. Por suerte me he apuntado a la corta, por que creo que será pasada por agua. Ya contaresi lo del Turó, es una asigantura pendiente que tengo. Saludos maquinaaaaassssss!!!!

Anónimo dijo...

Albert,
jo m'apunto i segur en Joan també. Podem quedar a les 7 o les 8 i intentar fer un collformic, un sant feliu de codines, o similar. I si al vallés plogués ens podem quedar fent orrius, bordoi, parpers fins que ens cansem. i així si es posa a ploure fort ràpid cap a casa.
I diumnege més. A veure si no plou.

jordi

Anónimo dijo...

Contra la pluja, la Btt i punt.
Es la millor alternativa posible, ja que , primer, fas un tomb per la serralada sense allunyarte mol de casa perque en el cas de que si es posa mol malament el tema pluja no et queda mol lluny per tornar, segon, el terra es mes noble que l´asfalt en la posible caiguda.
Com a entreno es lo millor amb dues hores de btt pujant i baixant , canvis de ritme constans que et posan les pulsacions a tope ja que només sortirde Premia enfilas montanya, son com 3 de carretera de entreno en el pla, ya que si amenace pluja ja no et planteixas sortir de la linea de costa, no forçes tan i menys si et posas chupan roda, en aquet cas et quedas duxat per el de devant i vas incomode , no veus un pijo.
L´altre tarde vaig fer "Emboscada maravellosa", la recordeu?, segur que els que van fer el plan de entreno amb Btt aquest hivern passat la recordareu com la mes maca i canyera de totes, aquell descens per la cara nort del parpers no te desperdici, es maravellos, em vaig quedar de fang fins a les ulleres, al arrivar a casa la dona es va espantar al veurem de fang fins al gorro, el meu gos,Duc, em bordaba perque no em coneixia, al duxarme unaltre fangada, peró lo que vaig disfrutar i l´entreno que vaig fer va ser fantástic, la setmana vinent toca la Bonaigua i es dura de collons, aquest diumenge transcollserola o sortida amb vosaltres al Turó, a escollir, que depend del temps paso d´anar-hi, estem a la volta de grans cites, necesitem entrenar per afrontarles amb exit, fins a la proper cita,...ENDEVANT I FORÇA ROUTIEROMANS. J.Porta

Lluis Ciclista dijo...

Si alguien sale mañana yo me apunto. Por favor que diga donde hay que estar y a que hora.

Anónimo dijo...

a las 7:00 en la tienda de paco,mañana sabado,para hacer lo que nos permita el tiempo...si quereis un poco mas tarde, avisadme a traves de mensaje via mobil: 687 27 16 67 kim e.t.

dentro de media hora empiezo el programa en la tele y tendre apagado el mobil,pero lo encendere a las 22:30,ya no podre mirar mas el blog por hoy...de todas formas tambien saldre el domingo a las 7:00 si el tiempo lo permite desde la tienda de Paco.

Anónimo dijo...

mira que dormirte luigui!!!

hemos salido 4 gatos...Paco,j.camps,Jordi, y yo.

turons-collsacreu-n2-premia:
total: 64km a una media de 29km/h aprox.
mañana preparate para subir el turo del home...seguro que me viene a visitar mi amigo el pajarraco.siempre que salgo contigo me visita el muy cerdo...pero eso "me pone mas que na"dolorrrrrrrrrrrrrr!!!!

nota: ah,hoy he estado muy bien,cerquita cerquita del señor Merckx.

kim.e.t.

Lluis Ciclista dijo...

Me he cambiado el telf movil y no me aclaro todavia con el funcionamiento del despertador. No puse bien la hora... pero para castigarme me he ido al urbanodromo y de regalo he subido a la Cadira del Bisbe-microMortirolo

Anónimo dijo...

En Joan i jo hem allargat una mica més. Hem arribat a Santa Fe i les Antenes. Allà dalt feia un punt de fresqueta, però res insoportable. I l'aigua només l'hem vist rajant per tot arreu. El temps ens ha respectat i ham completat 145km, prop de 6h d'entrenament en els que en Joan ha tingut més bones cames que jo i m'ha acabat acompanyant a casa. A més tenia intenció de continuar fins a completar les 7h. Luis,vols un bon un mini-mortirolo? Qualsevol diumenge després de la sortida et convido a una coca-cola a casa. al altres ja no els enganyo, però si tu ho vols provar.
Ara, a les 6 de la tarda ja porto dues migdiades; una just després de la dutxa i una mirant el Giro. Ei però m'he despertat per veure l'arribada!
He estat mirant la previsió i sembla que demà podem no mullar-nos, a veure si és veritat i ens respecta. Ara jo demà si que m'ho hauré de prendre amb calma. Els 145km d'avui no em permetran moltes alegries.
Apa demà ens veiem.

jordi

Lluis Ciclista dijo...

Ok Jordi, me apunto a la coca-cola pero mejor acompañada de unas patatitas y olivas.

Anónimo dijo...

que le vamos a hacer,llueve por cuarto fin de semana consecutivo,al menos salimos un ratito ayer sabado...
hoy como me aburria me a dado por recopilar quilometros, desde el 1-01-2008 hasta hoy me salen 7721km.si todo va segun lo previsto llegare a la quebranta con casi 9000km,que es lo que me havia planteado por navidad,y en un estado de forma inimaginable para mi, a principios de año...en definitiva,que mi plan de entreno fulminante del que os mofabais algunos por navidad,a dado sus frutos con creces,lastima que las circunstancias meteorologicas no os permitan verlo y disfrutarlo conmigo los domingos...pero ya nos veremos...no va a estar siempre lloviendo, joder!!!!!me cago en el pajarraco!!!

kim e.t.

Anónimo dijo...

Hola a todos,si el tiempo lo permite, el domingo, me voy a hacer las rutas del Montseny, que está mas cerca que la Bonaigua y han cambiado el recorrido este año, mirarlo en la web a quien le interese.
Bueno eso que si no llueve y si alguien se apunta nos vemos en Granollers
J.Mengual