jueves, 1 de mayo de 2008

Mercè en Rocafort de Queralt

A mi també em va la marxa cada vegada més... i us he de confessar que em va agradar la sensació d'arribar a Rocafort (abans que el Jordi ;p) i trobar-vos a tots allí i poder discutir de si havia fet molt vent o no.
Jo no vaig fer la marxa (espereu-vos que algun dia ja ens trobarem). Vaig sortir de Tàrrega amb la intenció d'anar a buscar el Jordi a Rocafort i veure'l arribar. Com que ell tenia el cotxe, podia posar tota la carn al foc perquè sabia que després tornaria en cotxe! Feia un matí fantàstic i des del balcó de casa no apreciava el vent que ja bufava.
El vaig notar només sortir per la porta... però ja estava tota vestida i sobre la bici, així que vaig dir-me, no serà tant, potser et ve a favor! Cagumcullons, que diu el Jordi. Ni un sol moment em va venir a favor! Anava pujant cap al Belltall i quasi parlava sola i pensant que estava com una cabra, que aquest vent era per tornar-se un boig! Els andorrans em passaven i devien pensar precisament això, que estava boja per sortir amb aquest vent! Els quatre ciclistes que em vaig trobar baixaven.
Ja hagués girat cua en més d'un moment per seguir-los i deixar que el vent em portés a casa. Però sabeu què? Sóc una tossuda i si se'm posa una cosa al cap, l'he de fer. Així que com dieu vosaltres, és qüestió d'apretar les dents.
Vaig tardar uns 40min de Tàrrega a la Portella, i una hora per pujar fins al Belltall. Sabia que si hi arribava, ja estava. A la Portella i al Belltall vaig fer unes parades d'habituallament i després, avall que fa baixada! per fi!
Quan ja estic al peu de Rocafort un de la organització em pregunta si he fet la marxa. Marededeu! Li vaig dir que no, així que em va desviar per la rampa que puja directament a la pista i em diu: "posa tot el ferro!" però si ja feia estona que el portava tot posat!
Doncs res, un altre repte superat: Tàrrega-Rocafort de Queralt, 35km 2h16m
Mercè

3 comentarios:

Anónimo dijo...

No se si ire a la marcha finalmente,.Y se que sera una pena que uno de los mejores no este alli,pero es que no estoy inscrito,y no se que hacer...

Xavier,tu iras?

aunque tentado estoy de ir,porque se que puedo hacerla sin ningun problema,sin avituallar,y ademas llegando cerquita de Paco...,(eso si,llevandome comida y bebida de sobras,porque luis pantani no estara alli para socorrerme)

EL DOMINGO, TRAS DESTROZAROS EN EL COLLFORMIG Y SANTA FE,TOMARE UNA DECISION.
Hasta pasado mañana,en la que sera una de las etapas mas recordadas del año.

Kime.t

Lluis Ciclista dijo...

Kim para el domingo tienes que llevar: dos bidones, tres barritas, dos geles pero tranquilo que llevare glucosas de mas por si acaso tienes una recaida a la vuelta. Te espero en las alturas...

Anónimo dijo...

gracies luigui Pantani..., lo importante es motivarnos unos a otros como sea...espero no necesitar tus auxilios nunca mas,....te debo una...me salvaste de una buena pajara el jueves pasat.

Hoy he tenido una recaida psicotico-apocaliptica-neuronal:

estaba tocando la guitarra esta mañana en mi habitaculo,y me he visto ultimo en coll-formig...y totalmente tirado,perdiendo mas de media hora en santa fe...jajajajajaa, como me torturo!!! si no sufro me aburro, sea del modo que sea.

l'enfant terrible