lunes, 4 de mayo de 2009

Breu crònica d'una sortida qualsevol

Ja ho diu en Luís, avui res d'anormal ni estrany. Bé potser sí; en Xavier a desmontat al roda de la manera més estúpida imaginable; en un espantacotxes de 2cm d'alçada a Riells ha deixat la llanta feta un vuit.Per la resta res a destacar, aquí tothom les mata callant; un (Joan Camps) diu que està en una altra divisió i resulta que monta merder de tornada al Bordoi, un altre (Guillermo) té ganes de gresca i vol fer Bordoi, i a l'últim moment s'ho repensa per fer-me de gragari (quin luxe!!), un altre (Luís) es treu l'espina dels km virtuals fonen els companys de carn i ossos. I què dir de l'Alberto, que sembla que no hi sigui i va tragabt km sense inmutar-se, fins i tot quan el veus patir et contesta que tot ok.
De Sa Majestat el Campió Mengual no cal parlar-ne, quin luxe veure'l rodar i quina facilitat. En Kim, què dir d'ell, és un perill dins i fora de la carretera; allò que diuen de pequeño pero matón li encaixa. Un dia ens destrossarà, si no ho ha fet ja.
Del presi, no penso dir res, o fos cas que s'enfadés i m'apujés la quota de l'any que ve :). A més sembla que els anys no passen, sempre està donant guerra.I jo mentrestant fent 185km pensant que només pujaríem al Ravell, arribant a casa cansat però satisfet de anar millorant i acumulant km. A veure si la setmana que ve a la Remences tenim un dia de ciclista tan bo com avui.
No entreneu massa...
Jordi

4 comentarios:

Mengüi , Joan J.Mengual dijo...

Este domingo he tenido la satisfacción de poder salir con la grupeta Routier, que desde luego tendremos que empezar a pensar en otro nombre y nombrarse ESCALADORES ROUTIER,porque no sabeis salir sin tener una colección de puertos, y a demas especiales.
Bueno ha sido mi primer dia de temporada que subo esos pepinillos, y no ha estado mal par un tio como yo que rueda.
Me lo he pasado en grande y he sufrido satisfecho.
Espero que me sirva de cara a mi preparación que ha empezado este mismo domingo de cara la campeonato provincial de Barcelona que se celebrará el 14 de junio en Vilassar.
Por temas de campeonato ahora ya hasta Agosto, tengo carreras cada finde,por lo que tardare en poder salir con vosotros, pero llegará.
Tambien decir que el Joan no es de otro nivel como se cree el, que siga con el A, que es un tio de los duros y de que te sientes orgulloso de estar a su lado.
El Luis que se modere los findes , para que no le acaben tirando piedras cuando pase.
El paco que no se pique y ponga el rodillo en la cama para mejorar, porque sino tambien acabaran tirandole piedras.
y el resto que haga lo que pueda que ya es mucho.
Bueno companys, a pasarselo en grande que es de lo que se trata

600 dijo...

Joan...el Paco es un puta...en les sortides ens dona peixet...no sé si perque anem agafàn autoconfiànça...perque a l´hora d la veritat..en les curses està allà davant sempre i ens dona una lliçò d com es corre...o sea q AL LORO!!!!!
Per cert Paco...compte q per Remences q vindré amb tu en el cotxe...si es q em vóls

Paco_01 dijo...

Ok Jaume, y tan que conto amb tu, pero no para darte peixet. No niego que en algún momento no haya puesto toda la carne en el asador; pero no dejando ganar, si no, descuidando mi entreno, (si no hay competencia no es divertido, jajaja)
Dices que soy un puta por que estoy delante en las marchas...
Bueno, no creo que sea el calificativo que más le cuadre, sobre todo si miro a los "pobrecitos" que tengo a mi alrededor que prácticamente no se cuidan ni tocan la bici en toda la semana. jajaja
Ja quedarem...!

Paco_01 dijo...

Joan, te felicito. No veas lo que has mejorado en subida. En el llano siempre has ido muy bien, por eso no era extraño ver como tirabas, pero subiendo...con decirte que el achuchon del Santa Fe fue porque me picaste la moral en Ravell...
Menos mal que no llegaste a cogerme, si no, si es verdad que me pienso lo de llevarme el rodillo a la cama...
Bueno, Guillermo también me picó, pero el m.. si me pilló.
Cuando quieras, ya sabes que estamos encantados de que aparezcais tanto tu como Javier, pero no dejes de entrenar que aqui ahora estamos al 80%. jejeje