domingo, 19 de abril de 2009

La Segarra - Solsonès

Hoy hemos participado en la segunda marcha del calendario de larga distancia. Ciento sesenta y cinco Kms por tierras de La Segarra y el Solsonès. Aunque las previsiones apuntaban posibles lluvias, al final no se han confirmado y hemos podido correr con buena climatología. Dia soleado, tramos con bastante viento, y, de eso no nos escapamos, frío en la salida. 2 ºC que cortaban el cutis y algo más. Menos mal que Kimet iba preparado y me ha dado una hoja del periódico enterito que llevaba puesto.
Con él bajo el maillot me he librado del viento helado que traspasa hasta los riñones en la primera bajada en frío a 50 Km/h.
En representación del club hemos corrido, Luis, Jaume 600, Kimet, Joan, Jordi, Oscar y un servidor. En las marchas siempre me quedo con las ganas de poder estar más tiempo juntos intercambiando opiniones, pero como siempre ocurre cuando nos desplazamos, la premura de tiempo nos impide paladear la salida más allá de la prueba ciclista. Que farem!
El recorrido de este año lo han variado sustituyendo la Panadella por un par de puertecitos (ahora no sé el nombre), que endurecen la prueba antes de enfilar la subida de los molinos, (tampoco sé el nombre), donde siempre se produce la primera criba por el fuerte ritmo al que se sube.
A continuación viene el alto de Pinós; corto, pero mucho más duro. Segunda selección. De final otro puertecito (sigo sin enterarme), que este año también es nuevo. Todo ello aliñado con un montón de repechones rompepiernas y en una distancia que ya empieza a hacer pupa.
El aliciente del día era la asistencia de Luiggi. Después de haber participado en multitud de carreras BTT, ciclocross y alguna de carretera, creo que era su primera marcha cicloturista. Al final se le ha aparecido el hombre del mazo, algo previsible dada su corta experiencia, pero ya aprenderá. Ji ji ji
Para mi ha estado sobresaliente, lo mismo que el resto. Todos hemos salido contentos de los tiempos y las sensaciones en un buén día de ciclismo.
En el capítulo personal, antes de salir tenía mis dudas por las circunstancias que se habían dado en los últimos quince días. El mal tiempo, La Semana Santa en blanco y una avería de última hora, habían provocado que me presentara a la prueba sin haber salido a la carretera desde el día del Coll Formic y habiendo hecho rodillo sólo tres veces. Además, iba con tija, sillin y cadena nueva. La nueva posición del sillín no me ha dado problemas, pero la cadena me saltaba en los piñones pequeños impidiéndome poner el 39 con piñones menores del 19.
En vista del panorama me he dedicado a arriesgar lo menos posible y centrarme en la distancia que era a lo que más temía. Ha salido bien y he acabado marcando un tiempo de 4:55 a 33,5 de media. Ahora toca pensar en la Remences ya que no podré ir a Racons de la Conca.

37 comentarios:

Lluis Ciclista dijo...

Me sobraron los últimos 40 Km jua jua jua. Sabia a que me exponía tirando tan generosamente junto con Marcel del grupo a partir del km 100, arriesgue por que quería probarme… espero ir mejorando día a día

kimet dijo...

y lo reforzado que sales,eh????en la quebranta te vas a salir.

el año pasado la segarra solsones era menos dura,y saqué una media de 30,5 km/h,ayer me respondieron las piernas y el corazon a un nivelazo,y saqué 32,09 km/h.


....y ahora....tras la remences,que todo indica que podré hacerla por primera vez....,a por las 6:59h en la quebranta...

Lluis Ciclista dijo...

Joder. Encima que pillo un globo de p... madre no salgo en la clasificacion, buahhhh... pero recuerdo que entre delante del dorsal 73 por que se llamaba igual que un cliente muy pesado q tengo en galicia. Mi tiempo real fueron 5:01:11.

600 dijo...

Jordi...em sembla q també o has fet força be ??no...t ´hi vist amb un temps d 5*18 no??
i l´Oscar q ha fet ??
En Joan Camps ja l´he vist a la classicació
I había algún routier més ?

Anónimo dijo...

A mi m'han ficat a la curta, però vaig fer la llarga en 5 h 30 m.
Joan Camps

Jordi Pons dijo...

Jaume, vaig xupar roda molta estona, excepte de pinós a el miracle que anavem dos col·laborant. La resta ben protegit rere un grup. Vaig arribar molt sencer, potser massa, però a l'aturar-me a pixar a pinós vaig perdre un bon grup (van arribar 6 minuts abans que jo).
Per la resta molt content, assimilant les distancies llargues cada cop millor, i a veure si les bones sensacions es van confirmant.
Estic d'acord amb el Paco que és una llàstima que no ens pogeum veure més durant les marxes, ja montaríem un bon sarau tota la colla routier en un mateix grup; el Luís tirant a muerte, el Kim a roda, el Paco atacant a tots els ports, en 600 despistant com si no estigués en forma, i en Joan i jo d'espectadors de luxe...
Res, ens haurem de conformar amb treure el fetge per la boca.

Jordi

600 dijo...

Pot ser q sóc el q més satisfet d tots hi quedat,encara q el Paco ens a donat un altre lliçó d com es corre,i en Luis aprenent com jo a corre i aixó q a fet millor paper q jo,peró segur q aprés nota,...la meva cursa no a tingut res a veure amb vilafranca...sense contaccions a les cames,hi acabat molt senser,sense tirons després d la cursa...i encara q no us lo creieo...casi tota l´estona anant tirant jo del meu grup,no m´ho crec ni jo,jiji...inclós a les pujades tenía q anant esperant-los...i al acabar la meitat al final m´han donat les gràcies per portar-los a la meta
Per primera vegada m´he sentit cicliste...un mataillo...peró cicliste
En Kimet també estaba al principi per allà a l´espectativa com jo
Ja tinc ganes d fer-ne´n un altre
I el millor es q sembla q tots haguim acabat contens amb els resultats conseguits,FELICITATS A TOTS
Com diu el nostre J.Porta.,q no sé perque no hem gaudit d la seva companya...FORÇA ROUTIERS

Lluis Ciclista dijo...

Este domingo repetimos? o que...

600 dijo...

si si ...anem a racons d la conca
conteu amb mi
Ja em direu...
s´anima algú més ??
i vist q està molt a prop d cervera

Lluis Ciclista dijo...

Hay de plazo hasta el miercoles para inscribirse

Jaume Porta dijo...

Quina enveixa sana em doneu amb els vostres relats de com us a anat la marxa, felicitats de nou a tots, sou tot un exemple de constancia y pundonor, m´haigues agradat estar ahi pero a última hora per circunstancies que no venen al cas explicar, em van obligar a desistir d´anarhi, ja sé que em trobeu a faltar companys, jo també, us ho aseguro, será fins a la remences ja que aquest dissabte ting l´estreno d´una obra de teatre al Texas, portem ensayan cinc mesos i será apoteósica, d´aqui a holywood a guanyar la primera pela, el que vulgui anar-hi está convidat, faig de Bernardo, el protagonista de "wide side history", plegaré tard per anar a racons de la conca diumenge, será fins la remences, que posaré tota la carn a la graella per superar el meu registre personal i gaudir junts de la cantitat de routiers que aniran a la mes gran del carrusel cicloturiste catalá. SALUT I FORÇA ROUTIERS. J.Porta.

kimet dijo...

yo sabré si voy a la marcha el sabado por la mañana,si es así,luiggi,te pego un toque y quedamos,si no,saldré el domingo a tocarle "the eggs" al mestre una estoneta en el parpers...o lo que surja.

Anónimo dijo...

L´altre día discutiem amb l´Antoni Tomas que ens deia que en les marxes et conta el temps de sortida general i el xip només registre el d´arrivada amb lo qual si surts darrera en la sortida perds tot el temps de la cua respecte als de devant, per aixó ell sempre es coloca devant en la sortida, algú te clar aixó?, Jo crec que te de registrar els dos, sortida i arrivada, sino haurien hosties per sortir devant, sobre tot a la quebranta amb tanta penya l´ultim triga 5 minuts respecte al primer en la sortida.
Bona sort per els que vaiguin a racons de la conca, anirán mes fins a la remences el proper 10 de maig, cal començar a fer els deures de debó, les cites importants estan a prop.
Bona sort també per els que corren aquest cap de setmana el campionat de catalunya, quin cap de setmana els espera a Mengual i Xavier, us esperem a la remences amb l´uniforme de gala, el de routiers, es clar, els que vaiguin de camuflats es poden perdre la foto finis, allá estaran els nostres enviats especials per recollir tota l´informaçió, fins a la propera cita...SALUT I FORÇA ROUTIERS. J.Porta

Jordi Pons dijo...

Per diumenge no us oblideu dels flotadors i dels rems. Espero no mullar-nos i poder fer la marxa, però les previsions no són molt bones.
I jo amb un constipat de cavall.

Jordi

Lluis Ciclista dijo...

Mañana sábado… salimos a dar una vuelta?
Si hay algún Routier que diga a q hora

kimet dijo...

a las 8:00h en la tienda estaria bien,puede que a las 11:30h empiece a llover y ya no pare hasta el lunes...

el domingo no voy a racons de la conca,evitar un resfriado es importante dos semanas antes de la remences...

mañana pues,estaré en la tienda a las 8:00h,y a la vuelta de la vuelta volveré para apretar los pedales.(aunque estoy bastante paranoico,y ya no se si el ruido viene de ellos)...

Guillem dijo...

Hola companys.

Encara que fa alguns dies que no ens veiem segueixo la meva preparació per la QH. Des de Setmana Santa he anat entrenant tot el que la pluja m'ha permés, segueixo baixant pes i si no passa res el dia 20 de juny estaré en condicions d'intentar baixar de les 7 hores.

Diumenge passat no vaig anar a la Segarra-Solsonés per que em va fer molta mandra llevar-me a les 5 i tornar a casa a quarts de 4 i aquest diumenge no podré fer Racons de la Conca per un compromís familiar, encara que sembla que plourà.

Per l'1 de maig, si fa bon temps, podríem fer la pujada a Santa Fé que tenim pendent.

Salut.

Jordi Pons dijo...

Si algú vol aprofitar la meva inscripció a la Racons de la Conca jo no hi aniré ja que l'encostipat de divendres s'ha convertit en grip i avui he estat tot el dia al llit amb febre.
Demà segur que no vaig a Rocafort, encara que no plogui. Llàstima ja que en tenia ganes.

XAVI dijo...

Aquest dissabte vaig pujar a Santa Fe,defet tenien que marxar cap el pirineu,pero la previsio de la meteo ens va fer cambiar els plans.Vaig poguer pujar amb el 21 amb bastanta dignitat. Entre el kl 24 i els bars cuant jo ja baixava em vaig creuar amb un grupet on anaba el David. A Sant Celoni hem va recollir la Delia i cap Vilassar, va fer un dia esplendit no mes molestava una mica el vent.
xavi

kimet dijo...

yo subiré por segunda vez este año a santa fé el viernes, como habia propuesto Guillem.

santá fe:
salida desde la tienda de Paco
viernes 1 de mayo
a las 8:00h
inscripciones gratuitas.

no se facilitará ni comida,ni bebida,ni maillots,ni masajes,ni duchas,ni asistencia medica,ni policia,unicamente diversión estilo routiers...

Lluis Ciclista dijo...

Yo me apunto al Viernes, al Sabado si alguin propone algo y a la salida del domingo. Me hacen falta km reales y no virtuales

Lluis Ciclista dijo...

Por cierto... Kim eres un moñaaaa, te perdiste un entreno muy bueno. Tienes que afrontar tus miedos, sino quitate esa careta de tio duro y ponte una de "osito mimosin" que te pega mas jua jua jua. El viernes te voy a putear de lo lindo subiendo a Sta. Fe...

kimet dijo...

pondré la foto del gremlin.jajajaja

Lluis Ciclista dijo...

Estoy pensando en apuntarme en solitario a las:
http://www.24horesciclistesdemontjuic.com/cat/index.html
Se podrian hacer tres tiradas de 6h descansando 3h entre medio...

Jordi Pons dijo...

Luís, m'apuntaria amb tu, però dissabte 4 tinc casament de la cosineta. així que només podria fer 12h.
Jo estic per aountar-me a la pedals de foc non-stop (27-28 de juny), si t'animes....
Divendres en parlem.

Jordi

Guillem dijo...

Sembla que la meteo ens tornarà a fotre la pujada a Santa Fé, que hi farem. Si no ens veiem demà, ens trobem diumenge pel Collsacreu. Han dit que farà caloreta!!!

Mengüi , Joan J.Mengual dijo...

Companys, el domingo estoy con vosotros,no tengo carrera y la mujer no me ha seleccionado para ir a ningun lado.
Que guai.
NOs vemos el domingo a las 7,00horas

Lluis Ciclista dijo...

Si alguien quiere salir mañana sabado q diga a que hora el la tienda de Paco... tengo monoooooo

600 dijo...

Demà dissabte a les 8h. a la tenda d´en Paco

Lluis Ciclista dijo...

De momento somos 3. Vamos vamos hagan juego señores...

kimet dijo...

mañana a las 7:00h en la tienda de Paco,presiento que habrá record de asistencia este año,todo indica que será un dia fantastico de cicloesport-turista.

600 dijo...

Avui hi fet un solitari...ja q volía veure les carreres d motos.Hi sortit a les 6´20...I anat fins a Tossa poble...tot amb el plat...122 kms,i 32 kms d mitja...i no m´hi trobat ningú per agafar una roda...collonut...haber q m´explique-ho vusaltres

Lluis Ciclista dijo...

Jaume 600: pues nosotros hemos ido de romería… Kim nos ha pegado un buen repaso a todos cada vez que se ponía cuesta arriba. Paco en el llano no se dejaba dar un relevo, luego el Mengüi lo acababa de arreglar desde que es Campeón de Catalunya esta que se sale. Jordi como no tenia suficiente se viene y vuelve a casa en bicicleta para engordar el numero de km anuales. Alberto es el único que ponía seny a tanta locura, Guillermo cuidadin que se esta poniendo finoooo. Jaume C. cuando parecía que todo el mundo se había calmado empieza su recital y nos lleva con el gancho. Y yo he pillao una pájara de pu.. madre y estoy que no puedo con mi alma.
En fin que hemos disfrutado de lo lindooooo

Javier Lara dijo...

Yo al final me he tenido que resignar ha hacer la vuelta a Hostalric y cuando llegaba a Sant Vicenç de Montalt he vuelto a pinchar esta vez la rueda trasera, y al final he tenido que ir a la gasolinera de al lado a reparla. Si es que al perro flaco todo son pulgas

Mercè dijo...

Hola, routiers!
Doncs jo també he aprofitat aquests dies per sortir en bici. Divendres vam fer una sortideta molt light amb la de muntanya. Bàsicament per treure'ns el mono i estirar les cames. Vam anar a Tàrrega i després d'haver de desviar-nos de la A2 per culpa de les retencions, encara vam tenir una horeta abans de dinar per anar a Verdú i tornar. Dissabte ja va ser un altre tema. El Jordi va sortir de bon matí per acumular kms. Si no vaig malament, em sembla que va fer Barcelona-Martorell-Terrassa i ens vam trobar a Vallvidrera. Jo vaig sortir de casa una mica més tard i vaig anar a buscar l'Arrabassada.Ara feia dies que no l'havia fet i tenia l'al.licient de trobar-me el Jordi adalt a Vallvidrera. Llàstima del vent que segons quins trams semblava que em volia fer anar enrera, em vaig trobar força bé. Anva pujant al meu ritme. No em vaig trobar cap altre ciclista. Segurament devien pensar que per l'Arrabassada tocava massa l'aire i que ni bojos pujaven per allí. De fet, mentre baixàvem per la carretera de Vallvidrera sí que en vam trobar que pujaven.
Ens veiem a La Remences el diuemge que ve! Mentre vosaltres feu la vostra volta llarga, jo intentaré fer Capsacosta. A veure si aquest any tinc més sort que l'any passat plovia i em va fer mandra mullar-me.
Fins aviat!

kimet dijo...

un año más me perderé la remences.

se que esta noticia hará bajar los niveles de audiencia televisiva el dia de la carrera,pero la actuación es ineludible.

ya nos veremos el 17 en el turó del home.

hacedme un favor y machacaos al limite para conseguir el mejor tiempo posible.

yo aprovecharé esta semana para hacer 600 km. y el domingo quizá me de tiempo de hacer 66 más.

Paco_01 dijo...

Mercè, nos vemos en Remences. Subir el Capsacosta desde La Vall d'en Bas ya es un buen entreno.
Esperemos que este año no nos llueva... Que lo disfrutes!