viernes, 8 de mayo de 2009

Andorra 2009 - Inscripciones


Ante la proximidad de la clásica de Andorra abrimos inscripciones de participación y alojamiento.
La reserva en firme al hotel con los que seamos, se hará el próximo viernes.
Tanto si hay reserva de habitación, como si sólo se realiza la salida sin quedarse a dormir, ruego lo indiquéis en el blog.

Programa:

Hotel Panorama - (Les Escaldes) ****
Cena y almuerzo tipo Bufet (agua y vino incluido)
Picnic completo
Acceso a piscina climatizada
Guarda bicicletas gratuito

Precio 1 noche en habitación doble por persona: 41,50 €
Niños de 5 a 12 años compartiendo habitación 50% descuento
Niños menos de 5 no pagan


Fecha
Ida : 31 de Mayo
Vuelta : 1 de Junio
Salida : 8:00 h desde Ripoll

Recorrido
dia 31: Ripoll - Collada de Tosas - Puigcedà - Portè - Valira - Les Escaldes
dia 1 : Les Escaldes - La Seu de Urgell - La Molina - Castellar de Nug - Capdevanol - Ripoll

...Esperando que el tiempo acompañe y que disfrutemos plenamente de unas jornadas de buen ciclismo en familia.

10 comentarios:

Lluis Ciclista dijo...

Hola, yo vengo solito. Laia no puede venir. Traeré mi coche y lo dejare en Ripoll así que podéis disponer de el para subir bicicletas etc…

Toni dijo...

Suerte a todos mañana en Remenses, esta marcha es la primera de las buenas, a partir de aquí empieza la cuenta atras para la quebranta, así que a disfrutar, que sin duda con el nivel que teneis hareis un buen papel.

Yo por mi parte ya me acordaré de vosotros mientras esté haciendo el "cabra loca" mañana por las montañas de Berga.
Saludos.

600 dijo...

La cursa q hi vist...i m´han dit..
En el primer port d la nostra colla,ens hem mantigut en el primer pelotón ,en Luis,en Paco,en 600 i diría q a Ripoll s´ens ha enganxat en Xavier venint d radera...en la segona pujada en Luis i en Paco per el q em diu en Paco ens ha tret un minut en a mi i en Xavier...i q sembla ser q es el q ens han tret en el km 95,...la curta...un km més tard el camvi d´en Paco s´ha trecat i ha tingut q plegar...i jo quan em fataben uns 3 kms per arribar a dalt d Bracons el meu camvi a començat a fer el burro també...i arribat fins a dalt,i no m´hi arriscat a quedar-me també tirat por ahi
Esperem les vostres noticies i sensacions

kimet dijo...

yo tambien iré solito,podemos dormir juntas luiggita...jajajajaja.

espero que no lo hayais pasado muy mal en la remences,con la lluvia y el frio,yo he salido con josep,toni y pablo(que bici mas guapa se ha comprao el condenao!!!)

kimet dijo...

acabo de leer el comentario de 600,vaya dia de averias!!!,claro,no voy yo,y no teneis proteccion sobrenatural divina.

ya me contareis....

Anónimo dijo...

Hola routerianos!!

Jo Paco qué precios!!. Yo me apunto ya lo sabes con mis tres masajistas. La verdad es que la habitación a ver como lo peuden hacer Habitación triple + cuna o bien habitación doble + 2 plegamatics no se como lo montarán Ya me dices.
En cuanto a mi táctica será salir de Puigcerdà cuando vosotros empecéis a descender la collada de tosas. Iré de escapado al estilo no se si recordáis: José Luis Lopez Cerrón, que galopadas en solitario en la vuelta.
ya tengo ganas!!!
Y solo falta un poco de buena suerte con el tiempo.
Un abrazo para todos.
PD. A la cabra loca, el año que viene apuntate a pegar brincos por el envalira " que se acaba ahí en dos curvas.....jajaja "
Oscar.

Jordi Pons dijo...

Ara ja assegut al sofà, amb les cames menys adolorides, i havent llegit la crònica d'en Jaume 600, veig que no ha estat un gran dia de ciclisme Routier. Entre averies, perill d'averies i abandonaments, la colla routier s'ha quedat a mitges. Sort en tenim d'en Luis, Jaume Porta, Xavier, Guillermo i jo mateix, que deixem el pedestal ben alt, o almenys ho intentem. Deu ser que en Quim té raó i si ell no ve, no hi ha prou motivació per acabar les curses? Segur que no. Pel que fa a mi, només he vist un munt de gent avançant-me abans de Cantonigros, tot i que molta d'aquesta gent els he tornat a avançaar amb les rampetes del Condreu i la baixada fins a St Esteve. Dir-vos que l'entrenament extra que he anat fent aquests últims mesos m'han donat un bon fons i acabo les marxes podent bellugar el plat amb certa facilitat. No sé res d'algun de vosaltres, així que ja sabeu què us toca, a escriure i a explicar-nos com us ha anat a vosaltres.

Jordi

Mercè dijo...

Hola routiers!
Jo també estic asseguda al sofà i també tinc coses a explicar-vos. A mig matí quan la pujada a Capsacosta estava ben neta de ciclistes i ja us estaveu preparant per pujar Bracons, jo he fet la meva sortida del dia. Cotxe fins a peu de Capsacosta. Ho sento gent, estic en forma però no tant! L'objectiu del dia? Capsacosta. Ja el portava en ment des de l'any passat, però amb l'aigua que va caure, ho vaig postposar fins enguany. El dia era perfecte, solet, poc vent, surto del cotxe que he deixat poc abans del desviament i amunt! Just al desviament m'avança un tot terreny amb una mountainbike que també es para a peu de port. Jo vaig tirant amunt. Amb calma que vaig sense comptaquilòmetres, sense rellotge i no tinc ni idea de la llargada del port. Em sonaven uns 8 o 9km, doncs a regular que aquest no me'l conec i vull arribar fins adalt. un parell de km després de St Salvador de Bianya em passa el de la BTT. Em pregunta: i fins adalt sense parar? i li responc: home, vaig fent. Ell em passa, per sentir-se superior i a la següent corba, s'atura a l'hombra a beure. Jo li dic: Fins ara! Pensant, ja m'avançaràs... doncs no! M'he trobat força bé, he anat bevent i quan he vist la senyal de "Coll de Capsacosta 870m" he fet un "ah, ja està!" I al cap d'uns minuts, 3 oo 4, ha aparegut el meu amic esbufegant... Per fi he trobat un ciclista més dominguero que jo! He tirat una mica més a veure què hi ha l'altra banda. He arribat fins al restaurant abandonat que hi havia a mà esquerra i avall que fa baixada... quina baixada... quin plaer! M'ho he passat molt bé, amb molt bones sensacions i amb més ganes per la propera pujada al Capsacosta. Després, dutxa ràpida per venir a veure-us a l'arribada! Dec haver tardat 1h15m en pujar i baixar. Fins a la propera!

Mercè

Lluis Ciclista dijo...

En la Web de Terra de Remences ya podeis imprimir vuestro diploma. Clikando en el apartado “Diplomes” – Imprimir diplomes.

Al final mi tiempo ha sido 5:15:31

Lluis Ciclista dijo...

Esto esta muy parado. ¿Del tema Andorra ’09, se sabe algo?.