lunes, 7 de abril de 2008

Mercè des de Marsella

Hola, routiers!
Com us avançava ahir, per avui tenia planejada una sortideta per Marsella. Ei, estic contenta de mi mateixa perquè avui he aconseguit sortir a les 9h15! Sí, ja sé que encara no són les vostres 8h, però estic millorant! La veritat és que qui m'ha convençut per sortir aviat avui és l'amenaça del vent. Vaig mirar les previsions ahir al vespre i anunciaven vent amb ràfegues de 55km/h pel migdia. Així que intentant evitar aquestes ràfegues, sortia amb la intenció d'arribar una mica més aprop de Cassis. De fet, m'ha agradat això de sortir aviat perquè he trobat un munt de gent! Avui m'han avançat pujant la Gineste i també he avançat a gent (val a dir que eren gent gran, però deunidó com tiren!). Quan ja enfilava les primeres rampes i he sortit de la primera corba, m'ha vingut una ràfega de vent de cara... "cagumcullons" i això que eren les 10h del matí! Bueno, he arribat dalt, he begut una mica d'aigua, una mossegada de la barreta i he continuat per l'altra banda. Volia veure d'on venia el vent en aquest costat. He fet un parell de km avall i llavors he girat per veure d'on venia el vent. Només girar ja he notat el vent de cara... jolines, no estava amb suficient forces per continuar fins Cassis i tornar (algun dia les tindré! Però entre la festa ahir al vespre i que no entreno entre setmana, encara em costarà una mica), però cada vegada arribo una mica més lluny! Després de girar cua, ha tocat apretar les dents, mirar només la roda del davant i tirar amunt..., adalt, un altre glop d'aigua, l'altra mossegada de la barreta i avall que fa baixada i fins el pis! El temps, encara que faci vent, va millorant i segurament la setmana que ve tornaré a fer la volta de les Thermes de Peypin. L'havia mig abandonat perquè la pujada és a l'hombra i si la temperatura és baixa fa força fred.


Ja us explicaré la setmana que ve


!Records des de Marsella,


1 comentario:

Anónimo dijo...

Mercè, nosaltres ja estem sortint a les 7:30, en previsió de començar a sortir a les 7 quan es pugui...
El proper dia que sortim tu i jo ja et diré de sortir a aquestes hores...
jordi