lunes, 14 de abril de 2008

Jordi en La Segarra

Segur que la meva versió de la marxa difereix una mica de la de la resta del grup. Pels temps que canteu aquí es va anar a totes. I que en Joan quedés tercer de la seva categoria (Felicitats campió!!) i en Paco arribés a 20 minuts escassos dels primers així ho demostra.
Però punxar a res de sortir i en la zona més ràpida de la marxa dóna per molt. Passar-te 160km atrapant i avançant a grups i tirant de la gent (almenys els primers quilòmetres) és motivador però et deixa baldat. Sort que vaig anar a dinar a Tàrrega que si no no hagués arribat a taula.
Vaig punxar després de la Panadella. En un tram entre dues baixades de forta pendent. un cop arreglat i uns centenars de metres més enllà em vaig parar a auxiliar un altre desgraciat com jo que no li funcionava la manxa. Abans de Santa Maria del Camí ens vam ajuntar amb un d'Igualada que no em va deixar i vam fer la marxa junts. sort en vaig tenir d'ell, sobretot coronant Pinós que no va deixar que li perdés la roda, i en els tobogans camí de Cervera on vam rellevar amb l'ajuda de dos més.
Al girar la rotonda camí de Rubio atrapàvem l'ambulancia que tancava la cursa, i els últims participants. alguns d'ells van estar prop de 8h per fer la marxa. Això si que és tenir moral. Pujant els molins de vent va ser un rosari d'avançaments, i encara més cap a Rubió i Pinós. El problema és que et vas animant i et penses que estàs molt fort avançant a tanta gent, i al final ens vam esverar massa. Vam agafar un bon ritme el d'igualada i jo, però al final ho vaig notar. i jo que em pensava que un cop sol acabaria la marxa tranquil·lament. Després de Calaf, que hi havia aquella baixada forta i llarga, allà ens vam llançar. Però a partir d'aquell moment començaven els tobogans, el vent en contra, a part de les rampes a les cames, el cansament i les ganes d'acabar. Vam formar un grupet d'uns 15 on només tiràvem 7, i tots ens escaquejàvem en algun relleu. N'hi havia un de tarragona que pocs relleu hauria donat a la seva vida, o poca compasió de la resta tenia ja que entrava a sac i en més d'un cop s'escapava. Fins que va aconseguir trencar el grup. I un altre que poca experiencia a anar en grup tenia, o anava grogi i el vent el vencia, i va estar a punt de fotre'ns a terra en un parell de frenades. Al final vam arribar els 7 que tiràvem despenjats de la resta, i tot just a l'últimrepexon abans de la rampa final va i em salta la cadena. Tot i pujar aquella última rampa a 24 o 25km/h (mai ho havia fet i sempre arribava allà a 10 o 12), no els vaig oder atrapar i vaig acabar entrant sol.
Esperem que sigui l'última punxada en una marxa, ja que a la Remences de l'any passat també vaig punxar sortint d'Olot!!

jordi

2 comentarios:

Anónimo dijo...

resultados de la marcha segarra-solsones,167km.CERVERA 2008:

1-Paco: 5:06 (cuarto en su categoria)
2-Kim(l'enfant terrible): a 15 minutos
3-jaume de Mataro: a 16 minutos
4-Joan Camps: a 31 minutos (3º en su categoria)"podio".
5-Jaume Porta: a 33 minutos
6-Jordi: a 45 min. aprox.(pinchazo en el km, 8)
7-Toni Tomas: fuera de control,(desconozco su tiempo)pero seguro que llegaste con dignidad.

publicat per Kim

Paco_01 dijo...

Jordi, menuda putada!
Ya me dijo Kim cuando bajábamos la Panadella que le parecía eras tu el que había pinchado. Aunque ya estabamos muy lejos para parar.
Ya te aseguraste bien de que fuese un pinchazo? a ver si lo que me comentaste al inico de la marcha sobre el llantazo era en realidad que tenias la cámara pellizcada y reventó.
Mala suerte. Esperemos que se pase la racha de pinchazos por un largo tiempo.