domingo, 15 de febrero de 2009

Avui tocabe "B"

Després de llevarme justet de temps i tocar de peus a terra, hi sentit l´acumulacio de fatiga deguda als kms. fets el dissabte amb la volta a gallifa i la meva tabla de country de la nit anterior, canyeras de debó. En la volta a gallifa portavem un convidat de luxe i bon rodador, Carlos, que ens va alegrar la sortida fent un ritme similar als A, lluitan per coronar en tots els alts, primer font de cera, despres Sant feiu de codines, Gallifa, i de tornada i allargan la sortida la vallensana, 120 kms. en total.Sortia avui de casa a les 8,35 h., al veure que ja no hi havia companys del B a la gran via, hi baixat a tota hostia per la riera i m´hi enganxat devant de l´estaçió a un grup de betulos que pasave, pensan que em portarien a caçar als meus routiers, pero ells no estaven devant, segur, ya que arrivan a Mataró no es veian per devant, hi continuan fins a Malgrat i hi girat cua per trobarme amb ells a calella. Esmorzar de luxe al solfina de palafolls i tornada canyera amb brisa suau a favor, la penya tenia ganes, s´escapaven per devant Pablo, Josep i Miguel a roda d´un xavalet de 16 anys, Xavier Prado, del bike-ñeke de Blanes, un fenómeno, a la seva edat tot un exemple per els de la seva generaçió rodan en bici, ens portabe collats i el ritme començave a pasar factura, a Calella en el repechó es quedan tallats els meus companys, pero a mi em seduia aquella roda, em trobave amb ganes i endevant que estic disfrutan, en el segon repechó de Sant Pol paso a donarli relleu, el xaval pegat com una lapa a la meva roda fins avans de Mataró que m´ha donat relleu, la mitcha era mol alta, em disfrutat de debó, ell a Mataro es donave la volta i Jo continuave fins a Premia en companyia d´una colla de San Cugat.
Arrivan a Premia a les 12,45 hores, hi esperat fent la birra de rigor als meus companys, tots han arrivat bé, completan una jornada més de ciclisme i bon rotllo en companyia dels B, que no baixan la guardia, estan ahi, a unaltre nivell, pero no paren de fotrali als pedals que es lo important. Fins a la propera cita... ENDEVANT I FORÇA ROUTIERS.
J.Porta

3 comentarios:

Anónimo dijo...

bueno,bueno jo tambe m'ho e passat d'allò mes be haveura si altre dia també ens veiem.

Xavier Prado Martínez

Anónimo dijo...

Quina agradable sorpresa Xavier Prado, ha estat un plaer poguer compartir la crono que ens hem marcat, anaves mol ben enganxat a rebufo, tens de fer molts kms, segur, segueix foten-li, la propera vegada et posarás devant i em despenxarás, a mi m´encanta veure joves com Tú donan exemple, al igual que els mes grans que ens mantenim gracies a la practica d´aquest maravellos esport, cualsevol cosa que necesitis, aqui em tens, fins a la propera cita ! Campió !. Jaume Porta

Paco_01 dijo...

Por fin he podido inscribirme en la QH. Estos cabronazos ni dejándolo gratis nos pagan el mal rato.
Luis tambien estas inscrito. Espero que Kimet y Alfonso también puedan hacerlo.