domingo, 4 de marzo de 2007

Mercè desde Marsella

Avui s'ha aixecat un dia fantàstic de primavera. Sol, bona temperatura i ni un sol bri d'aire! No tan aviat com vosaltres, però més aviat que l'últim cop he sortit cap a la Plage du Prado. Aquesta vegada he pogut aparcar fàcilment i després de desmuntar la bici i escalfar una mica les cames pel carril bici de la platja, he volgut seguir el consell de'n Vallbona i anar fins a Cap Croisette. Val molt la pena! No sabia si parar-me a cada curva de la carretera per fer fotos! Al final no me n'he pogut estar i quan entrava al poblet de pescadors de Les Goudes m'he hagut de parar! D'allà m'he arribat a Cap Croisette. He deixat pel proper dia continuar la carretera fins al port de Callellongue, que ha de ser un raco molt maco també. La carretera segueix la costa tota l'estona des de la Plage du Prado, passant per Point Rouge, Montredón i les Calanques de Mauvais Pas i Samene. La sortida no és gaire llarga, jo he estat una hora i quart i he fet 18km. M'he trobat de tot... avis que m'avançaven... padrines que anaven totes felices d'un poble a l'altre en bici, de professionals no gaires... ah! i el 90% sense casc! Jo flipo perquè a sobre els francesos et passen quasi a tocar amb el cotxe! Sort que de bon matí no hi ha gaire trànsit. Em sembla que m'aniré adaptant al vostre horari per trobar-me cada vegada menys gent. En resum, la sortida ha estat: Plage du Prado, Point Rouge, Montredon, Les Goudes, Point Croisette i girar cua. Total de km: 18. Temps: 1h15m Fins la pròxima!

Mercè

1 comentario:

Anónimo dijo...

Al bell poblet pescador de Les Goudes hi ha un restaurant on paga la pena fer un peiux a la brsa amb una ampolla de Cassís.
A més, és el poblet on viu el comisari Fabio Montale, el protagonista de les novel·les de Jean Claude Izzo.
Ara has d'anar cap a l'Estque, paradís dels impressionistes i fauvistes. Un poble encisador.