domingo, 28 de enero de 2007

Secció femenina destacada a Marsella

Aquí també s'ha aixecat un dia fred. Però encara no li tinc tan amor a la bicicleta com per sortir a les 8.15. Jo he sortit de casa amb la bicicleta al cotxe a les 10.15. L'ambient era fred, però amb sol i ni un sol bri d'aire. L'objectiu? La platja de Marsella (Plage du Prado). Es tracta d'un gran passeig al costat de la platja on tots el "domingueros" (inclosa jo) surten a córrer, passejar el gos, passejar la criatura i, per què no, fer un vol en bici. Era la primera sortida per Marsella i no coneixo res més. Al final m'ha sortit una passejada de 17km en una horeta. Quasi tot pla. He anat des de la corniche du president kennedy (amb vallon des auffes) fins al point rouge. La veritat? M'he de buscar un camí... després de veure-me-les amb un cotxe gabatxo i esquivar gossos i criatures, he decidit que la propera sortida ha de ser a les callanques. Però, com ja començo a tenir un esperit ciclista, avui havia de sortir fos com fos!Propera sortida? Doncs potser en 3 setmanes...Apa, fins aviat!

1 comentario:

Anónimo dijo...

No deixis d efer una excursió fins el cap de Croisette, és un dels paratges m´ñe sbells de la cosat marsellesa, id e tornada, un peixet i una ampollad e Casís a Goule, el poblat d epscadors on viu el comissari Fabio Montale