domingo, 21 de enero de 2007

El triatleta iba de farol

Domingo 21 de enero. Con un dia espléndido salimos a las 8:30 Joan Mengual, Joan Camps, Jordi, Jaume, Xavier, Joaquim, Antonio Tomas, Tomás y Paco. Destino Tunel de Lloret.
De salida, Jordi y Tomás se pusieron delante marcando un ritmo vivo hasta Arenys. Sin incidencias llegamos a Lloret con la misma marcheta, que se mantenía por las generosas aportaciones de unos y otros.
Justo al empezar la subida que había de llevarnos a la boca del túnel, nos pasa uno. Por la percha, la bici y la forma de andar, deducimos que era triatleta. Solo a un arrogante, o a un ignorante, se le ocurre intentar dejar a un grupo de respetable apariencia, cuando acaba de empezar el puerto, sin hacer ni siquiera un kilómetro con ellos para saber con quien se jugará los cuartos.
Estas situaciones, cuando se producen son bienvenidas, pués te permiten probar el estado de forma sin tener que cargar con la hipoteca de tu desafío.
Conforme íbamos subiendo, nuestras sopechas se iban confirmando. El triatleta iba de farol.
Paco, Tomás y Mengual coronamos, con los demás a escasos segundos. Nuestro amigo seguro que lo volverá a intentar, pero si es listo, tomará sus precauciones si a quien tiene que dejar es al grupo de los Routier.
La vuelta a casa no presentó otras novedades que la delicia de rodar por la costa con buena temperatura y viento imperceptible. Al final nos salió una media de 30 km/h. en 110 Km. No está mal.
El próximo domingo vamos a Ca'l Coix . Salida 8:15

5 comentarios:

Jordi dijo...

El triatleta podia anar de farol, però en Paco no. No hem acabat el mes de gener que ja ens fot unes pallises per tots viscudes que déu n'hi do!!
Ja ens podem anar posant les piles o ens les posarà ell.

Encara sort que quan ho escriu al blog ens deixa bé i diu que hem arribat a uns segons...

Apa, a entrenar tots.

Anónimo dijo...

Joan Mengual, respon
Ja cal que ens posem les piles, sinó això que diu en Jordi ens passarà cada diumenge.
A entrenar y el diumenge a per ell.

Anónimo dijo...

AHHH, y animarse todos a poner nuestras opiniones y decirle al grupo B que tambien se anime

Anónimo dijo...

Tomàs

Sens dubte que anava de farol el triatleta però la veritat que ens va vindre "como anillo al dedo". Hi havien moltes ganes de fer una "batallita" i el triatleta a aparèixer en el moment més adequat...just al començament de la pujada al túnel. Collons! quina manera de començar la pujadeta!...però el que està clarissím és un cop començades las "hostilidades" no hi ha Déu que les pari...canya! Menudos routiers estamos hechos!!
Per cert, jo crec que al Paco li hauriem de fer algun control antidoping, per què neng; aquest nano sempre està igual!! Imbatible!
i a més a més està fet un excel·lent comentarista...
Ke guai això del blog. Ja us podeu abrigar aquesta setmana... que em sembla que haurem de "tirar" de rodillo

Merce dijo...

Hola!
Jo no vaig pujar el túnel de Lloret ni vaig veure el "triatleta" que anava de farol, però des de Marsella em fa molta il.lusió llegir els vostres comentaris i anar seguint-vos per les rutes de cada diumenge.
Per cert, ja tinc la meva bici aquí i prometo anar buscant rutes per si algun dia us animeu a descobrir la Provença!
Apa, ànims i fins la pròxima!