miércoles, 19 de noviembre de 2008

Font del castanyers - Les patates

El día prestave per gaudir dels plaers de la muntanya i fer un merescut atracon al restaurant bateixat per els routiers com "les patates", a la serralada de la conrrería, amb la Merçe com convidada espeçial inclosa.Ja sortin de Premia per el barri cotet es començave a un ritme fort, per despertar a la gent, Paco ens fica per un pont on s´ha de carregar la bici a coll en plan bicicros, la penya diu que millor agafar el seguent pont que es ciclable, no?,aixó de bon matí ja es massa, ens vol maxacar ja d´entrada.Enfilan direcciÓ Cabrils per devant del cementiri, per si algú arribave ja mort ens esperave en Jaume 600, el tío ja comença amb ventatja, s´ha lliurat del primer achuchón, i com sempre fa de parella de ball amb Paco enfilant cap el dolmen, seguits de ben a prop per l´alfons que se li veu amb ganes, per darrera en super Camps que no em deixa la roda fem la nostra pujada sense perdre referencia visual dels de devant, Miquel que ens trepitxa els talons i tot seguit en Jordi, Ferran prefereix retallar per el cami mes ligth per reunirse amb nosaltres a la creu de San Salvador, esta baix de forma i els routiers no perdonan.Agafem direcció Font de cera, i tornem a fotrali de nou, en Ferran es queda, pero aqui no afluixa ni deu, a Font de Cera l´esperem i decideix no continuar, el reste a enfilar cap a la conrreria.A la primera rampa, deixo passar devant al canibal amb el seu tipic rodar atrancat la cadena diu que no, i trenca, descabalgan-lo per devant i pam!, es fot hostia i amb la inercia musega el terra, sort que era un puesto tou, ple de fulles, a riure tots, i es que d´ara en endevant li cambiarem el mot per el "canibal-trencacadenes".Toca reparar, sort que en Jordi es un cicliste preparat i porta tronchacadenes, eina mol útil quan surts i més a muntanya, preneu nota, et salva de quedarte tirat.Continuem enfilant amunt cap a la conrreia per després baixar amb un canvi brutal de temperatura per la cara nort, canviem de comarca i el valles es unaltre historia del maresme en quan a clima, pero a lo lluny es divisave el fum produit per les brases del restaurant com a punt de referencia per si algú es perdia, ens esperave el gran "atracón", mes tard arrivave la Merçe gelada de la baixada, pero rapidament amb el tripeo que ens estavem foten es posa a tó, per menjar que no falti , patates , girgoles, mongetes amb cansalada, pa torrat , butifarres per un tubo , all i oli , litrones de vi i trifasc d´anis del mono per a mi, que tot seguit us atacaré pujant companys.Toca tornar i la pujada esta fresqueta encara, per devant en Jaume 600 i L´Alfons que s´avancen, en Joan i Jo tot seguits i en Paco, que portabe la tripa plena es queda a fer la pujada acompanyant a la Merçe amb el Jordi, es el moment d´atacar, el canibal té la panxa plena i esta entretingut, ting que fer el meu podi i el trifasic d´anis va de collons, a per ells, avanço i em poso a tirar devant , collons amb el Jaume sentia bramar a l´Alfons li ha senat bé l´esmorzar, pero el meu tocallo Jaume Bosch no em deixa roda, també aquet s´ha fotut tot el pla de seques amb cansalada i va fi, valla tripero i al principi ens donabe lliçons de regim... ja, ja.La baixada fins a Font de cera a sac, Paco, jaume Bosch i Jo per devant, amb ganes de guerra i per darrera el reste, ja arrivant a Cabrils els faig baixar per una trialera ligth i es despedeixen en Jordi i Jaume 600, fins a la propera, en Joan a Vilassar, Paco fins a Premia i Jo despres de despedirme agafo la nacional direçio mataro en busca dels "B", necesitave una mica més, el cos m´ho demanave, em vaig creuar amb ells a Mataro, tornan junts a Premia, gaudin d´un gran dia de ciclisme i bon rotllo amb els companys de sempre, fins a la propera cita.
SALUT I FORÇA ROUTIERS.
J.Porta.

9 comentarios:

Paco_01 dijo...

Jaume, muy buena crónica, aunque faltan dos batallitas:
Desde Font de Cera hasta el turó donde empieza la bajada, Jaume 600 lanzó un ataque y se fue en solitario dejándonos tirados a Alfonso y a mí. Por más que tiramos fue imposible recortar. Yo llegué a un minuto, Alfonso a dos.
La otra fue a la vuelta subiendo la cornisa entre Coll de Clau y el asfalto, Jaume y un servidor subimos arrancando las pegatinas a todos los que pasábamos. Esta vez llegamos juntos arriba.
Lo digo por si alguien piensa que solo hemos salido a tripear. Aunque poco, pero hoy tambien ha habido baile.
En cuanto a la propuesta de Mercè, queda en pie para futuras salidas.

Anónimo dijo...

Aquest diumenge vinent,toca fer emboscada maravellosa, la mateixa que varem fer l´any passat, els que van vindre la recordarán, aquella baixada per la cara nort del parpers, emvoltats d´abres i llespa al final, companys no te desperdici,com tampoc la té la pujada que hi ha despres fins a St. Bertomeu, carregant la bici a coll durant uns trams, bueno no explico més perque aixó s´ha viure en viu i en directe, fins al diumenge...SALUT I FORÇA ROUTIERS

Ferran Vila dijo...

Ep!,quina enveja l'esmorçar, però com diu aquí amb els Routier o estas al 100% o millor no sortir de casa, je,je. Salut.

Donde es el almuerzo?

Javier Lara dijo...

Eso eso donde es el almuerzo

Lluis Ciclista dijo...

Ahora la direccion de mi blog es: http://heroisdelfang.blogspot.com/

Anónimo dijo...

ayer, despues de un mes rodando en plan pensionista,decidi ir hasta calella como de costumbre y subir hortsavinya,hacia un dia precioso y tenia ganas de volver a subir algo. Pude comprobar que no he perdido mucho ritmo subiendo,pero la verdad es que no lo hice con el plato grande como venia siendo habitual en las ultimas salidas con el equipo. Al llegar a casa me encontraba cansado, y eso que solo me salieron 72 km a una media de 27,23 km/h....(solo force un poquito en la subida,el resto del trayecto a ritmo quemagrasa).

kimet

Kime.t.,per sortir amb els "B", no entrenis molt que els matarás, ja em van dir que et vas porta mol bé el diumenge fent de bon gregari, aviat ens retrobarem per iniciar la temporada, que será mogudeta, amb la cantitat de llops que volen fer podi,fins la propera cita...SALUT I FORÇA ENFANT ROUTIER.