martes, 19 de junio de 2007

Mercè des de Marsella

Diumenge 17 de Juny 2007. Hola des de Marsella! Ara feia molts dies que no enviava res al blog. Això no vol dir que no hagi sortit en bici eh! Ja ho començo a portar ben endins i un cap de setmana sense sortir es nota! La veritat és que he baixat bastant a Vilassar i Tàrrega i no havi apogut fer sortides pels voltants de Marsella. Aquest diumenge el tenia tot per mi, així que durant la setmana anava rumiant quina ruta podria fer avui. No fa gaire em van venir a veure la colla d'amics de Barcelona i els vaig portar a fer el tomb a la muntanya Sainte Victoire, primer pel nord i després pel sud. Em va semblar que la carretera era agradable i prou tranquil.la. Així que avui m'he llevat aviat per acompanyar un profe a l'aeroport i ja he aprofitat per carregar la bicicleta al cotxe i després sortir cap a Aix-en-Provence. Una vegada aparcat el cotxe al pàrquing de la presa de Bimont, he desfet el camí fins a la D10 i he seguit amunt en direcció a Vauvenargues. Quan anava pedalant em noto el vent de cara. Ja el vaig esperimentar un dia al passeig de Premià a Badalona (pregunteu-li al Jordi que al final em va haver d'empenyer perquè si no se'ns feia fosc!). Avui no era tant fort però anava pujant i es notava. Després a mesura que anava avançant em venia al cap el comentari que feu quan una carretera només fa que pujar i baixar. Trenca-cames, no? Doncs aquest trocet que he fet avui és ben bé això... Trenca-cames! Que al final he hagut de fer migdiada i els companys de pis em deien que anés a dormir després de dinar de la mala cara que feia, però què hi farem! Com diu el Jordi, s'ha de patir! Bueno, quan he arribat a l'encreuament de la D10 amb la D17, he girat cua i he tornat al cotxe. Al final m'han sortit uns 25km en 1h30min. Ja està bé! Fins la pròxima i ànims per la Quebranta!
Mercè

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Encara sort que hi ha algú al club que té temps entre sortida i sortida d'explicar-la.
La resta ho estem massa concentrats pensant amb la Quebranta (i la Marmotte dos de nosaltres eh Joan!), o arribem massa cardats per posar-nos a escriure.
El Paco es fa vell i cada cop li costa més fotre'ns pallisa. Paco a veure si es confirma la meva bona forma i aquest any a la Quebranta no em treus més de mitja hora, o a veure si sóc jo qui et treu distancia :P
I la resta? Que passa amb la parella que va pujar a puigcerdà a la 3 nacions? Us va fer bon temps, vau fer bon temps? I en Joaquim que no para d'entrenar, que no explica els entrenaments per no deixar veure que hem de començar a patir per si agafa la forma d'una vegada? I la parella de Mohaidins, que no sabem si han tornat del dessert ja que no sabem res d'ells des de fa dies.
Però vaja, jo tampoc no estic col·laborant massa, així que val més que no critiqui que si no em tocarà el rebre.
Apa, ens veiem divendres per la quebranta!!! A dormir bé i menjar força pasta per carregar les piles!!!

jordi

Anónimo dijo...

Coi, m'acabo d'adonar d'algunes faltes d'ortografia que ja no sóc a temps de corregir... ja em perdonareu.
I també he vist que l'hora indicada de publicació és hora universal, o sigui dues menys que la real en horari d'estiu. Curiós...

jordi

Anónimo dijo...

esta semana he hecho dos salidas, una de 81 y hoy miercoles de 43km. asi me presentare en la quebranta, las sensaciones son buenas, soy todo espectacion. la rueda rolf, del juan no me encaja del todo bien en mi horquilla, pero va bien, tiene un par de golpecitos, supongo que de la caida que tuvo en collsacreu hace un año, pero como digo, rueda bien. no pienso en hacer ningun tiempo, estare satisfecho si termino la marcha habiendo disfrutado. nos vemos alli, atajo de abuelitas con garrota!!!!!.