domingo, 7 de octubre de 2007

Mercè des de Marsella

Ostras ja fa dies i mesos que no escric res al blog. De fet, l’última vegada va ser la pujada a l’Alpe d’Huez. Clar, és molt difícil de superar aquesta sortida i la veritat és que aquest estiu entre congressos i algun dia que altre a Tàrrega, no he pogut agafar gaire la bicicleta. I es nota, i tant que es nota! Ara començo a entendre el Jordi quan es queixa que un cap de setmana no podrà sortir...
Bueno, anem a la sortida d’avui. Feia molts dies que volia fer el “col de la Gineste” i més des que el van fer els del tour aquest any. Bueno, els del tour el van fer des de Cassis. Jo des del meu pis de Marsella. La primera part és més o menys tranquil.la. He de travessar la ciutat i aquesta vegada he anat a buscar l’Avenue du Prado que enllaça amb Boulevard Michelet. Imagineu-vos una diagonal amb carril bici. Al final va a morir a una carretera que va vorejant les Calanques fins a Cassis. Avui era un dia d’inspecció de terreny. Durant la setmana em plantejava arribar fins al peu de coll amb cotxe, però aquest matí m’ha fet mandra. He dit, bueno, tu vas tirant fins on arribis. Doncs al final, anar fent he arribat a dalt. El paisatge val la pena! Vas veient el port de Marsella per darrere i la muntanya que et separa de les Calanques. A mà dreta vaig deixant el Campus de Luminy. L’altre dia hi vaig anar a un seminari i vaig tardar més en cotxe de lo que hagués tardat si hagués agafat la bici!
Doncs res, no sé quin és el costat més dur, però a mi aquest m’ha semblat força assequible. Un altre dia, quan vingui el Jordi a veure’m podem fer-lo des de l’altra banda com van fer els del tour.
Total de km: 31km
Temps: 2h
Foto: Campus de Luminy des del Col de Gineste

No hay comentarios: