miércoles, 1 de septiembre de 2010

Salida 5 de septiembre


Collet - Las Costas


Recorrido:

Premià, Dosrius, Collet, Palautordera, Montseny,
Las Costas, Sant Celoni, Collsacreu, Arenys, Premià


Salida; 7:30 h


Ara fa dies que no escric la crònica i estic fent memòria de com es fa això. No sé perquè però sempre que m'hi poso em ve un tema recurrent; sona el despertador i jo m'hi giro d'esquena. Ahir diumenge no va ser diferent. Era prou aviat i havíem anat a dormir prou aviat comperquè ahir fos una mica més generat. Així que ja veus que toca còrrer, esmorzar ràpid i sortir amb la poma a la boca i el maillot per cordar.
Un cop en marxa les cames es queixen que volen dormir més. El cor no està prou despert, els ulls plens de lleganyes, i el sol que encara no ha sortit. Tot i això arribo a la botiga a l'hora i em troba la fantàstica sorpresa que avui uns quants dels il·lustres routiers tenen ganes de bici; en Joan Carles, el Miguel, en Salva acompanyen als més habituals Ferran, Albert, Kim, Paco i jo mateix. Més endavant se'ns ajuntarà una estona un altre il·lustre, en Rocky, que ens informa que en Joan Camps, en Luis i en Rafel Farré han preferit anar a fer el cabra amb la btt.
Res doncs, Bordoi i costes i Collsacreu ens esperen. El primer es puja com es pot, per darrera quedem l'Albert, en Ferran i el Miguel, no em pregunteu com han quedat davant que ni els he vist el pèl. El ritme no ha estat fort, però necessito 50km d'escalfament en dies com avui. Les Costes es puja tranquil, massa i tot, ja que el Paco paga l'haver perdonat i se li escapa el port, algun "tapao" que es queixa per vici li pren la cartera en els últims metres que ja aplanen. Flor d'un dia, ara no us penseu que serà la tònica general. La resta, van fent com bons amics tot i que arriben tots mirant-se de reull no fos cas que calgués fer un petit sprint...
El Collsacreu ve a ser una repetició de les Costes, simplement que es canvien els papers i qui havia badat ara no bada tant. Arribem dalt juntets en Paco, en Kim i jo, i ens ho juguem a l'sprint (és un dir, ja que ni el Paco ni jo tenim forces per fer res més que fer d'espectadors).
A partir d'aquí, la part important de la volta: Homenatge al Salva, que després d'anys d'alliçonar-nos, avui, sense dir res, aconsegueix que fem els relleus com Déu mana. Des d'Arenys anem fent la roda a velocitat constant, regulant i controlant que ningú es quedi. Els km van queien sense adonar-nos que ja som a Mataró.
A estat una bona sortida, ben acompanyats i disfrutant de la companyia de la colla. Ha estat una molt bona sorpresa poder parlar una estona amb en Joan Carles, el Miguel, a qui feia força dies que no veia i molt menys compartia sortida. En Salva s'ha portat bé i no ens ha fet patir a la tornada.
En definitiva, que hem disfrutat que és el que toca.
Joan Carles, ja saps que si estàs per Premià amb la bici nosaltres t'esperem a la botiga.
Miguel, a veure si deixes de còrrer que es va millor en bici...
Salvatore, encara hem d'aprendre molt, així que ens has de fer algunes classes extres!
Com que la setmana que ve ni en Paco ni jo sortirem, la sortida oficial es cancela, i haureu de convocar sortida extra-oficial. Ens veiem en dues setmanetes.
Jordi

José Antonio Hermida
Nuevo campeón del mundo BTT
FELICIDADES CAMPEON !!!

7 comentarios:

BOCCIA dijo...

Hola Paco:
Como te han ido las vacaciones? espero que hayas vuelto con las pilas a tope y nuevos recorridos.
Bueno Paco ya estamos en contacto.

Paco_01 dijo...

Que tal Aitor? Las vacaciones han estado bien. No hemos hecho grandes cosas pero por unos días hemos descansado. Ahora toca volver a coger el ritmo.
Lo mismo que tú y el festival de cine. Hay que empezar a ponerse las pilas para el nuevo curso.
Estamos en contacto.

kimciclo dijo...

que fieras!!

hoy he llegado muyyyy cansado a casa.

gracias.

Paco_01 dijo...

Enhorabuena al cronista por la crónica y por la pasada en los últimos metros de Las Costas.
No me dejé robar la cartera, sólo quise comprobar si el palo que diste para romper el grupo se merecía algo más.
Creo que fue una buena salida donde pudimos disfrutar de la compañía de ilustres routiers, tan caros de ver.
Que no sea flor de un día !

kimciclo dijo...

eso eso,queno decaiga la fiesta.

yo el domingo si saldré,pero no se a que hora.

esta semana pararé un poco,eso no quiere decir que no toque la bici,sino que en lugar de hacer 80 km el martes,90 el miercoles,70 el jueves,y 100 el sabado,pues reduciré a la mitad todo esto.

Jordi,te felicito por lo que hiciste ayer,todos sabemos lo que cuesta subir a esa velocidad,hace falta sufrir mucho,y no solo el dia de la salida,sino durante meses,para llegar a ese nivel.

Ferran Vila dijo...

Diar extrany ahir. Vaig conservar al Bordoi, veient el meu estat pauperrim. Vaig menjar malament anant cap al Montseny, vaig sobreestimar-me a les Costes i vaig petar al Collsacreu...i m'ho vaig passar de conya...que hi farem. Salut Rouitiers!!!!!

Per cert gran crònica. Jo diumenge tinc transició. Si queda algú que ho digui, vindre a fer una estona.

Lluis Ciclista dijo...

ja ja ja lo decía: Jordi, este año en los alpes os lo dije... o estáis mas fuertes o yo estoy hecho un asco... el domingo con la btt me pusieron las pilas los cincuentones je je je… empiezo a coger la forma de nuevo o tendré que ir al vagón de cola ja ja jaaa