jueves, 9 de septiembre de 2010

Salida 11 de septiembre



Sta. Fe

Recorrido:

Premià, Bordoi, Sant Celoni,
Sta. Fe, Sant Celoni, Parpers, Premià

Salida: 7:30 h



XXX MARXA CICLOTURISTA DE RIPOLL, TERRA DE COMTES‏
Aquest diumenge passat es va celebrar la 30ª edició de la marxa de Ripoll, a la que varem asistir uns 200 corredors, amb una temperatura de sortida de 13º graus i un dia fantastic per la practica del ciclisme. Representan al nostre club només un parell de routiers, l´antoni Tomas i Jo, fent un bon paper amb mol bons registres. La teniam a l´agenda feia temps, ja que el seu perfil accidentat ens seduia, 2500 m. de desnivell acumulat i com a por estrella de la jornada la Creueta, amb 21 kms. de pujada típica d´alta muntanya, de las que te posan en el puntet de forma ideal, pero que si no has fet els deures pateixes de valent, i mes despres de fer 47 kms. de trams trencacames, passant per les Llosses i envoltats d´un paisatge encantador , com a teló de fons divisan el cim del Pedraforca, una maravella companys, apunteu-la a l´agenda, val la pena.
Al coronar la creueta em van vindre els maravellosos records de les batalletes viscudes en les sortides anuals del club, quan feian de tornada d´andorra la pujada a la molina, com ens castigave el Paco pujant i com patia el kim per no quedarse despenxat a la Molina, quins records companys, m´afeixia mes motivació a la pujada, la cual vaig compartir amb dos forts joves, amb cosos com armaris, triatletes que lluian uns maillots on es llegía: la cima de coppi, van treurem uns metres d´inici que vaig recuperar i superar just a 1 km. de coronar, fenomenal pujada regulan de menys a més.
Adalt, a 1880m. d´altitud, una vista espectacular de castellar de Nug, on neix el riu llobregat i de tota la comarca, la carretera serpenteixant plena de cicloturistes que anaven pujant al seu ritme, entre ells els dos companys d´ascensió, que es van quedar amb el nom del meu maillot, Routiers de Premia, de lo millor del maresme. A la baixada de la collada ens esperave un fort vent de cara que t´obligave a donar pedals, Jo anave en solitari esperan que em donarien caça per darrera, pero els dos de la cima di coppi, no arrivaben i vaig baixar sol tota la collada, passat ribes de fresser un fort vent i 12 kms per devant fins a Ripoll, a treballar fins que van arrivar els dos joves armaris i em van posar les piles en el pla, inclus van intentar despexarme, com tiraven els condenats, pero encara em quedave benzina per colaborar una mica en els relleus i morir amb les botes posades, recordave que avans d´arrivar a la rotonda d´entrada a Ripoll hi ha un repechonet i em reservave per fotre el meu atac avans d´arrivar a meta, vaig arrodonir la jugada i va sortir fenomenal, a meta ens varem saludar com a bons companys i fins a la propera, que será el proper día 18 de setembrea la rat penat, on us esperem a tots, que esteu mol forts, i dic a tots perque el festival routier sigui ben gran, anims que nomes queda a 1/2 hora de cotxe de Premia l´ascencio a rat penat es de les que et queden en el record. Fins a la propera...ENDEVANT I FORÇA ROUTIERS.
J.Porta



No hay comentarios: