miércoles, 22 de septiembre de 2010

Salida 26 de septiembre



El Farell

Recorrido:
Premià, Argentona, Collet, Canoves, La Garriga,
Sta. Eulalia, El Farell, Mollet, La Conrería, Premià


Salida: 8:00 h
Jo vaig seguir amb la meva filosofia de poc estrés... El dissabte vam anar a dormir tard i ja sabia que em costaria llevar-me d'hora el diumenge. Així que ja m'ho vaig prendre amb calma des de bon començament. Vaig arribar al peu del coll cap a quarts de 12, poc després que vosaltres baixéssiu.
Entre canviar-me les sabates i treure la bici, vaig acabar sortint a les 12h! Quines hores! Ja patia perquè em pensava que el Jordi ja devia estar arribant a casa, però mira, vaig pensar, que comenci a fer el dinar! jejej :pNo sabia com era, no hi havia estat mai i només sabia que tenia uns 9km de pujada. Així que xino-xano i amunt! Els dos primers kms, tot i ser suaus, sortia en fred i sempre em costa una mica que les cames es comencin a acostumar.
Cap a la meitat veig que se m'acosta per darrera un senyor que em podia doblar l'edat i que vam anar fent junts una bona estona, quines cames tenia! Al final no vaig aguantar el seu ritme i el vaig deixar anar, però sempre a la vista. Tot i no poder baixar un pinyonet, em notava que les cames començaven a agafar agilitat. Res a veure amb el "molinillo de la Laia" però tot arribarà... jejjej.
Els últims dos kms ja veia les cases i pensava, ara després d'aquesta curva, però en sortia una altra... fins que ja veig l'última paella i últim sprint fins dalt de tot! Foto de rigor, trucada al Jordi per dir que començo a baixar i contenta i satisfeta per tenir-ne un més a la butxaca.
Aquest m'ha agradat moltíssim! El paisatge és fantàstic i la pujada es pot anar fent, segur que hi torno!
Mercè

9 comentarios:

kimciclo dijo...

Es un puerto tendido,muy agradable de ascender.A cualquier ritmo.

Paco_01 dijo...

Esperemos que no llueva...

kimciclo dijo...

lloverá a partir de valencia hacia abajo,al menos esa es la prevision.

Anónimo dijo...

el farell es un alt ratonero, ideal per les emboscadas, cal estar a la guai i no perdre referencia visual dels de devant, i sobre tot si es un dels fieras, bona sort i a disfrutat companys, es lo que toca, si no plou ahi estare donan canya al bodi.
El que vulgui fer la marxa Ratpenat encara está a temps, será el dia 2 d´octubre, aviam si aquesta vegada no plou i podem gaudir de l´ultima de l´any. SALUT I BON ROTLLO COMPANYS.

kimciclo dijo...

pues puede que me apunte al murcielago,de momento saldré mañana desde la rotonda del barri cotet,a las 8:00h.
supongo que no habrá cambiado la hora super toni tomás....

jaume porta dijo...

dema a les 8,00 h. els claiscs del dissabtes alli hi serem, ja sabeu allo de: sabado, sabadete, camisa blanca i polvete, no podem faltar a la cita companys, per els que vulguin rodar en plan light, paran o no a avituallar, esperem que no plogui, pot ser ens enganxarem a un bada bici o algo aixi ja estaria be una marxeta d´aquestes per preparar l´asalt al farell de diumenge.SALUT I BICICLETAS, LO DEMÉS SON PUNYETAS.

XAVI dijo...

Je...je...je...quins records aquest alt del Farell, una vegada amb punxada inclosa.

Paco_01 dijo...

Es una subida muy bonita, y más en este tiempo que no hace excesivo calor. Lástima que sólo la disfrutamos bajando. Subiendo, es de las que pican y no da tiempo a ver muchas cosas.
Espero que Jordi ya estuviera recuperado del trote y el pavés cuando llegaste a casa.

Lluis Ciclista dijo...

Felicitats Mercè !! ja ja ja el molinillo de la Laia funciona y si no dímelo a mi que estuve dos días persiguiéndola por los Pirineos, ya os veo a las dos el año que viene en los Dolomitas… ayer nos dedicamos a machacarnos mutuamente ja ja ja al final ya iba con la reserva puesta. Paco no perdonando ni una, Joan Camps que me tiene asombrado con el final de año que se esta marcando (he oido que tiene entrenador personal ji ji ji) a Jordi lo pescamos a mitad del Farell que sigue con sus cuentas para completar sus kilómetros anuales. También nos encontramos a Guillermo en la Conreria. A Jordi (el de Vilassar de Dalt) no había tenido oportunidad de haberlo conocido antes pero veo que es un buen elemento y que va a dar caña en breve como siga así
ja ja ja nos juntamos el novio y los cuatro padrinos ciclistas de boda…