martes, 25 de marzo de 2008

Comença el carrusel cicloturista

El proper diumenge, 30 de Març, amb la marxa del Vi i del Cava de Villafranca es dona el tret de sortida al tan desitjat carrusel cicluturista de la temporada 2008.Totes les ilusions i objectius de la temporada es transformaran en realitat per a tots els rodadors quan començem a donar pedals per complir amb els reptes marcats.El calendari cicloturista es llarg, i per poder estar s´ha de tenir i conservar un bon nivell i haver fet un bon entrenament, de lo contrari pateixes en les dures marxes que ens tenen preparades, no aptas per no patidors.Els que ja portem més experiencia en aixó de les marxes tenin mol guanyat, coneixem la majoria de circuits i sabem on tenim que regular per fer millors registres i no caure en errors comesos en edicions anteriors,tot i aixi, cada marxa es diferent, surten factors imprevisibles que no tens previstos, com pot ser el vent de cara i quedarte sense colaboraçió.Recordo les rectes interminables de la Segarra-solsonés de l´any passat tiran contra el vent , que et machaca contra mes apretes, recordes Kim?,o la pájara que vaig agafar en la terra de l´aigua a tres kilómetres de meta per no regularme en el menjar i beure, que es importantissim, o les rampes de l´alt de Sagalo en la banyoles-rocacorba, quins records companys?, son inoblidables i maravellosos, la clasicissima del club a Andorra, chapeau?, i vosaltres que em feu disfrutar tiran de valent per no quedarme despenxat.A tots vosaltres companys Routiers, us desitjo que tots els vostres somnis es converteixin en realitat, i que poguem gaudir plegats d´una bona temporada en la que hi haura espectacle ciclista del bó, segur. Fins a la propera cita.
ENDAVANT I FORÇA ROUTIERS.
Jaume Porta

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Después de una semana santa y sabática, hoy toca. Tengo la imperiosa necesidad de reencontrarme con ella a las 20:30.
Con UN kilo de más no sé si daré la talla, pero… haremos lo que podamos.
El domingo habemus marcha

Anónimo dijo...

don't worry Paco, el domingo cuando el segundo routier cruce la linea de llegada, tu ya te habras tomado la cervecita y la raja de melon, o lo que sea.Pero eso si, esta vez tengo el presentimiento de que va a hacer un dia esplendido y daremos la talla.

ah, desde que me cambiaste la cadena y me ajustaste el cambio, la BH -(FULL IRON) VA DE MUERTE¡¡¡genial!!!.

kim

Anónimo dijo...

Joan Mengual dice.......
El Paco ya está con los Kgs de mas, Pero marica , si pesas menos que la leche.
¿que arias si pesases 7 kgs mas como yó?.
Ha estas horas ya se está machacando en el rodillo, y a la Cristina diciendole que le haga platgos de regimen.
Joder con lo que se3 cuida el señorito.
Claro y despues nos revienta.
Nada a hacer vida de cicloturista y si pesas mas te jo.....

Hasta el Domingo que nos vemos en la salida.

Anónimo dijo...

no te preocupes tu tampoco,Mengual,cuando llegue el dia estaras ahi demostrando tu super-clase de rodador como Paco,.

hoy he salido y me he encontrado a Joan CAmps, solo he hecho 54km., pero a tope, para probarme,.Se que dije que iba a guardar en secreto la velocidad a la que subo los puertos, pero hoy me he sorprendido tanto a mi mismo, que voy a meteros el miedo en el cuerpo,(o la risita ironica). el tramo entre argentona y dosrius ha sido muy cañero,. Me he puesto al rebufo de un camion a 38km/h un buen rato y sin cansarme,mientras Joan se quedaba rezagado(supongo que intencionadamente). una vez en dosrius el se ha dado la vuelta y yo he empezado a subir el bordoi.primero a un ritmito alegre(16-17km/h)pero cuando he superado el descansillo, (ATENCION) HE METIDO EL PLATO DE 50 DIENTES CON LA CORONA DE 21, E INCREMENTANDO LA VELOCIDAD PROGRESIVAMENTE, HASTA CORONAR EL BORDOI A 27KM/H.

despues me esperaba el parpers por detras..., ahi ya ni quito el plato. Lo he subido a una media de 22-23km/h !!!todo!!! y en la ultima curva me he disputado el puerto al sprint a mi mismo, con una punta de 34km/h.

Y ahora lo que importa:- QUE COÑO PASA CON TOMAS VILLAVERDE, !!!!, que parecia que iba a tener continuidad y ya no se le ve el pelo.a ver si lees esto y te animas un poco, y volvemos a rodar juntos.

bueno, los dias que quedan hasta la marcha me los tomare de relax, rodare un dia mas pero tranquilo.

KIM

Anónimo dijo...

Demá dijous 27, sortirem de la cruilla gran via cantonada riera en Jossepe i Jo amb l´intençio de fer una bona tirada fins Casterterçol, on farem l´avituallament solid i liquid i tornada, uns 140 aproximats, per anar adaptan el cos, si algú vol apuntarse, anirem pim pam, pim pam, en plan entreno.
ENDAVANT I FORÇA ROUTIERS.

Anónimo dijo...

Demá sortirem a les 8.00 hores cap a Castellterçol.

Anónimo dijo...

tarde pero a tiempo, voy a relatar a mi manera la marcha del pasado domingo 30 de marzo en vilafranca:
La organizacion brillo por su ausencia, y con media hora de retraso se daba la salida desde no se sabe donde.
casi todo el viaje fui con mengual, joan camps y albert, pero al final mengual me saco 2 minutos y yo le saque 6 a albert aprox. j.camps llego conmigo o yo con el...

En cada puerto el señor Camps se me adelantaba, pero siempre acabava cayendo en mis redes bajando.(hoy por hoy, sube mejor que yo, mas fluido)

Paco llegô primero, y guillermo segundo a 2 minutos, despues Jordi o Xavier, JAume de mataro, Mengual, joan CAmps y yo, albert, toni tomas, Jaume porta, y Oscar?(missing in action).

lo importante es que todos estubimos en un puño y acabamos bien, sin pajara.(ya veremos el dia 13 de abril en cervera)

KIM

Mercè dijo...

Paco?! On ets? Fa un parell de dies vaig enviar una crònica, explicant l'última sortida amb el Jordi, però precisament primer em queixava que ningú havia explicat res de la super marxa de Vilafranca. Paco, tio (perdona per la confiança), quan et decideixis a mirar el mail i penjar-la, ja no valdrà perquè ja hi ha els comentaris del Kim i el J.Porta. Bueno, de totes maneres, me n'alegro que us hagi anat bé i poder llegir les vostres versions.
A veure si demà fa un dia tan xulo com avui i us puc explicar una bona sortida!
Fins aviat,
Mercè des de Marsella

Anónimo dijo...

Lo siento Mercè. Abrí el correo a principios de semana y no lo he vuelta a ver. Ahora mismo cuelgo tu crónica. Mil perdones.
A ver que tal se nos dá mañana...
Fins aviat