sábado, 5 de abril de 2008

Mercè des de Marsella

Hola, Routiers!
Què passa?! Han començat les marxes i s'ha acabat escriure les cròniques al blog?! Què passa amb la gent que no surt amb vosaltres però vol saber com va anar la marxa de Vilafranca?Bueno, aquí va un petit "toque" d'una lectora assidua al blog! Jo no vaig fer la marxa de Vilafranca (estic molt lluny per poder pensar en fer-la encara), però vaig sortir amb el Jordi el dissabte al matí. Sí, el dissabte que va acabar plovent i feia tant mal temps. Nois, he d'amortitzar la bici nova i tenia mono de probar-la per aquí. Així que ens vam llevar i després que el Jordi m'insistís molt que ja feiem tard, vam sortir direcció Argentona. Vam baixar per Cabrils, vam agafar el camí del mig fins arribar a les rotondes i enfilar la carretera d'Argentona. Ja vam sortir de casa amb el cel ennuvolat i la cosa va anar a pitjor, vam arribar fins a peu de Parpers. Un dia normal potser m'hagués animat a pujar-lo (no hagués estat la primera vegada), però a la tarda teníem la festa d'aniversari de la nostra neboda i tampoc calia que hi arribés desfeta (sí, excuses....), total que allí vam donar el tomb. Quan ja estàvem entrant a Argentona altre cop va ser quan es va posar a ploure de veritat i durant uns 5min va caure pluja de la bona. Allí se'm van refredar les cames. Anava bé, però vaig agafar fred i no em veia en cor de pujar (en bici, clar) la pujada a Vilassar des de Cabrils, així que vam continuar el camí del mig fins a Premià per sortir a la rotonda de l'Illa Fantasia i des d'allí cap a Vilassar de Dalt i fins a casa del Jordi. En aquells moments va ser quan vaig decidir que si algun dia visc al Maresme, serà a nivell de mar. Res d'haver de pujar per tornar a casa, quan ja estàs fotut.Apa, a veure si us animeu i expliqueu com va anar la marxa de Vilafranca! Pel que sé pel Jordi, ell va arribar fet pols i a sobre només li donaven cervesa per beure. Aquests sí que en saben...
Apa, fins ben aviat,

No hay comentarios: