lunes, 23 de abril de 2007

La Bourdonnière

Diumenge 22-04-07. Hola des de Marsella i Feliç diada de Sant Jordi a tothom! Ahir va fer un altre dia fantàstic de primavera. La veritat és que durant la setmana no m'havia pensat quina ruta faria perquè havia de tenir visita del Jordi i uns altres amics tot el cap de setmana. Al final les condicions meteorològiques no van permetre la sortida en avioneta i vaig haver de pensar en plan ràpid quina ruta faria aquest diumenge. L'última ruta que us he explicat és la de Peypin-La Regage-Les Termes de Peypin-Peypin. Us vaig explicar que vaig trobar una carretera molt xula amb carril bici i tot. Doncs al final vaig decidir anar a buscar el començament d'aquesta carretera. Resulta que surt del centre de Marsella, però per estalviar-me el trànsit i els cotxes, jo vaig començar des de La Bourdonnière, a tocar del barri-poble de Plan de Cuques. Bàsicament allí comença el carril bici i 10km de pujada suau i constant. Era tard, devien ser quarts de dotze quan vaig començar a pujar. Tothom baixava... quina enveja. A mi encara em quedava una hora d'anar tirant amunt! Amb el bon temps que feia, vaig trobar un munt de gent, sobretot ciclistes de carretera i motards. Com podeu veure en la imatge hi ha bastantes curves i els ciclistes hem de compartir la carretera amb els motoristes. Però m'agrada, vas pujant tranquil.lament, l'asfalt es bo, tens zones d'ombra enmig del bosc i quan arribes a dalt és lo millor, gires cua i avall que fa baixada! L'únic que em desagrada és el ventet que bufa, que no deixa envalar-te gaire quan baixes, però ja va bé amb les curves que hi ha. Finalment em van sortir uns 22km en 1h 20min. Ahir em van recordar que la carretera que va per la costa a Cassis també té carril bici, així que potser provo de fer-ne un tros en la propera sortida! Ja us explciaré i enviaré fotos! Fins aviat! Mercè

1 comentario:

Anónimo dijo...

http://www.telenoticies.cat/pnoticies/notItem.jsp?item=noticia&idint=188248

Mireu la noticia aquesta i preneu-ne nota. Em sembla que ningú de nosaltres roda begut, ni porta auriculars, ni parla pel mòbil, però si que ens saltem semàfors i per tant som susceptibles de ser multats. A prendre'n nota nois, que a més del casc haurem de portar la visa per pagar les multes.

jordi