lunes, 9 de abril de 2007

He guanyat el premi de muntanya

Vale, estava sola, però m'he sentit com si l'hagués lluitat a muerte. Ahir encara tenia el Jordi per aquí a Marsella i vam decidir agafar el cotxe i anar a l'aventura. Volíem descobrir la Provence i vam acabar descobrint carreteres guapíssimes per anar en bici (Vallbona, apunta per la pròxima sortida per Marsella). Entre les que vam trobar, avui m'he decidit pel "repte". Tot i que m'ha costat bastant sortir de casa, ja era quasi el migdia quan he sortit de Peypin per la carretera D46a cap a La Regage. És una carretera d'aquelles que s'enganxen, petita, poc transitada que va pujant a poc a poc fins que al final fa un parell de curves de paella amb un pendent del 6% aprox. Al final hi havia pintada a terra una línia blanca i m'he sentit com si hagués guanyat el premi de muntanya. Allà m'he aturat un minut a recuperar la respiració i he continuat. La baixada ha estat genial, no m'ha calgut quasi ni frenar perquè em venia vent de cara. Quan he arribat a l'encreuament amb la D908 he continuat amb direcció Les termes de Peypin. És una carretera bastant millor que l'anterior, amb carril bici i un asfalt que es deixa pujar a bon ritme. Aquest tram també va pujant però bastant més suau que l'altra (devia ser un 3%) durant uns 5 o 6 km. M'anava trobant les motos i els ciclistes (però de baixada, jo pujava) i ens anàvem saludant. De Les termes de Peypin fins a Peypin baixa altre cop per la D7. Entre anar del pis al cotxe, la ruta Peypin-La Regage-Les termes de Peypin-Peypin i altre cop fins al pis m'han sortit 17.74km en 1h16min. Repte superat. Mercè

No hay comentarios: