martes, 24 de marzo de 2009

Felicitast a tots

Quin gran día de ciclisme del bó companys, no paro de pensar i reboso de feliçitat després de la jornada d´ahir, difiçil d´oblidar, cal felicitar a l´organització de la marxa, aquest any s´han comportat "chapeau", a tots els meus companys routiers que van arrivar sense incidents i a tot el cicloturisme en general que fan que aquest esport sigui cada día mes gran.
La sortida va anar mol rápida, els fieres de devant van posar un ritme infernal pujant el primer alt de Rubio, la serp de rodadors que comandave el cap de la cursa es divisave fins que va endinsarse en el bosc i es perdia la referencia visual, començave la tipica filera d´un, i cap amunt, a plat i canya al bodi companys.
Corría el kilómetre 28 de cursa i alegria! ,el primer company routier que trovo, va per allá devant, el nostre maillot es divisa d´un hora lluny, el maratoniá J.Camps, inconfudible el seu estil, com ha començat de fort el tío per estar aquí, varem rodar junts una bona estona en el mateix grup fins que ja en el segon port em vaig anar avançar tirant devant del grup i el vaig predre de vista, una mica mes endevant en el alt de la torreta unaltre routier , aquet es Guillem, segur, a mida que anave avançan metres i retallan distancia sortia de dubtes, es Ell, a mitg port el paso dien-li: Força i endevant routiers.
Ja en el monastir de Santes Creus conecto amb un grup i cony! el Jordi, no falla per el seu filiprim de cos, li convidaré a un platanet per si necesita menjar i endevant, deprés em trobo amb un camuflat,anave de negre pero a mi no se m´escape cap routier ni que vaigui de camuflat, el nostre estimat Oscar que viu per la zona i no es va poguer resistir a un passeig amb els seus companys routiers de Premia amb els que té tans grans records, merces Oscar per estar encara que sigui només una estoneta amb la penya, ens vas carregas les piles amb la teva presencia.
Només quedave l´ultim alt de Rubio per la cara que el varem pujar d´anada, em trobave fenomenal i anave tiran de la meva grupeta advertin de que despres de la baixada ens tocabe l´aire de front i caldria que ens agrupesim per afrontar els 15 últims kilómetres , vaig fer de cap de files i la cosa va funcionar bastan bé, alguns no entraven al relleu, anaven bastan tocats, inclús es despenxaven del ritme que anave amb ganes de creuar la meta.
A la fi una veu canta per darrera, Vilafranca a la vista!,al arrivar miro el crono i fantástic registre 4,36, increible!, a sobre em trobo a la Merçe, merces per la foto de la meva arrivada companya, preguntan si ja havian arrivat els fieres em diu que en Jaume 600 feia un parell de minuts, en Paco Mercx uns 15, i en Kimet. no li vist, aixo li passa per no porta l´uniforme de gala en les curses, pot ser vol anar camuflat, s´ha quedat sense foto finis, pero potser va arrivar entre els dos jaumes, mes tard felicitar al reste que ja van arrivan, Jordi, Joan, Guillem, Vilaseca i el nostre legendari i mes veterá Antoni Tomas, perfecte, ja hi som tots, será fins a la propera cita la segarra- solsonés, esperan continuar donan un bon espectacle , merces a tots,
ENDEVANT I FORÇA ROUTIERS.
J.Porta

2 comentarios:

Paco_01 dijo...

Jaume, fuiste de menos a más y si me descuido me acabas pillando. Enhorabona cowboy!

Anónimo dijo...

Paco, em faltan pegar molts tiros a sobre la flaca per donarte caça, pero no descarto que pot ser algun dia...de moment em conformo amb lo que disfrutem junts, tot i les diferencies de nivell, merces a les fieres segueiixo estan ahi, trepixant els talons a mes d´un que ja em donabe per mort, m´estic superan molt, ho noto en el meu fondo, temps al temps company i endevant i força routiers.