martes, 25 de noviembre de 2008

D'entrada... La Cadira

La sortida d´avui tenia com a plat fort i ja d´entrada la cadira del bisbe, els seus porcentatges son comparables am ports de gran nom encara que no es tan llarg, pero si contem desde l´inici a Premia que ja comences a pujar son uns 5,5 kms. que cal estar en forma per superarlos.
El pilot de routiers sortia a ritme light mentalitzat de lo que venia d´entrada, Xavier marcave el ritme de pujada fins que passat premia de dalt just on comença el porcentage fort s´estirave el grup marxant per devant Xavier seguit de Paco i el reste fent la nostra pujada, Jo a l´inici em vaig posar a cua per no cremarme seguint a les fieres de sempre, pero em vaig veure força bé per anar avançant posicions i situarme a pocs metres d´en Xavier, que ja havia estat superat per en Paco que coronave en primer lloc, seguit d´en Xavier, J.Porta, Albert, J.Camps, Miquel i el seu germa que arrivave bastan tocat, mentre esperavem, adalt es podia comtemplar una bellissima panorámica del rais solars atravesant els nubols i reflexant sobre el mar, maravellosa instantanea.
Seguim direcció can gorgui, descens a sac per la cornisa pasem la font gorgui, descens canyero direccio a cal escombriaire, avans d´arrivar un parell de rampetes de las que et deixan a gust, reagrupament a la creu de Sant Salvador on tornem a esperar al germa d´en Miquel que ja començave a patir de debó per seguir el ritme marcat per els routiers, matador, si no estas a nivell.Seguim direccio St. Bertomeu i avans d´arrivar trenquem per una drecera direcció Orrius on J.Camps ens fa de guia per un camí mol maco fins a peu del Parpers que enfilem per un bosc encantat, preciós paratje i mol tecnic en alguns trams, pedres per superar en mitch del cami, aixó ja em comença a agradar, btt al mes pur estil, i amago de rampa-pared la que ens tenia preparada en Joan, avans d´arrivar hi havia una drasera a la esquerra, menys mal, ja pensavem que en Joan s´havia tornat boig, pujar alló es imposible, adalt del parpers ens creuem amb els participans de la prehistorica, en Paco ja s´haigues enganxat amb ells, en Xavier i l´albert tornan cap a premia i el reste decidim anar a esmorzar a orrius, uns cargolets per mi i una butifarreta ben pasada per en Paco, porronet de vi i gaseosa i trifásic d´anis del mono que no falti, s´ha d´omplir els diposits.
Tornem cap a Premia enfilan per la metalurgica a ritme tranquilet per peir l´esmorzar, descens per cabrils, Vilassar, on despedim al super guia d´avui, J.Camps, acavan la jornada amb 60 kms. de recorregut,no esta gens malament, bon entreno el d´avui, fins a la propera cita...
SALUT I FORÇA ROUTIERS.
J.Porta

2 comentarios:

Anónimo dijo...

jo al final vaig acabar sortint per collserola, on vaig fer 40km alguns d'ells a peu...
Quan em conegui millor la zona haureu de venir cap aquí per provar els caminets de la gran ciutat.

jordi

Paco_01 dijo...

Esta semana hemos salido pocos pero creo que nos hemos divertido y sin dejar de lado la preparación invernal, que es de lo que se trata.
Nos quedan cuatro salidas para seguir disfrutando antes de empezar a helarnos por la costa...
Hay que aprovecharlas