viernes, 26 de diciembre de 2008

Cuento de Navidad

Kim, hoy tampoco vamos a poder salir. Ha amanecido lloviendo, (ajo...derse y agua...ntarse). Entre dolencias varias y el mal tiempo, está visto que no va a poder ser coger un punto de forma. Què farem!
Preveiendo la "jugada" de hoy, y animado por el día soleado, ayer salí a estirar un poco las piernas. Como le había dicho a Luis, sin estresarme.
Cuando nos cruzamos en Llavaneras, Jaume Porta, todo un amigo, se ofreció a acompañarme. Me ofreció su rueda, y fue tirando de mí a la espera de encontrarnos con Jaume 600, Joan y Javier. En Calella vam girar cua sin haberlos visto.
A la vuelta tuvimos que echar mano de los relevos. A Jaume, que venía de esquiar en el Pirineo, y hoy ya se había dado bastante tralla, la brisa en contra empezaba a hacerle la perla. Nos vino bien. Ibamos a vivir uno de esos momentos mágicos del ciclismo. Si queríamos acabar dignamente, sin bajar la media y sin arruinar el entreno convirtiéndolo en un deambular al antojo del viento, teníamos que ser solidarios y coordinarnos para administrar las pocas fuerzas.
No era momento para especular ni para machacar, si no que había que aliarse para enfrentar una situación adversa.
Como sabes, y muchas veces hemos comentado, estas y otras muchas situaciones, son las que dan al ciclismo una personalidad propia como práctica deportiva. La bicicleta como sujeto pasivo que nos transporta física y espiritualmente, tiene para nosotros una atracción que nos engancha y nos llena de vida. Unas sensaciones que sólo pueden comprender aquellos que la han vivido.
Al final conseguimos nuestro propósito y el resultado fue un entreno agradable con el punto justo de entreno/paseo para un día de Navidad.

Salida del domingo 28
Premià – Malgrat – Hortsavinyà - Premià.

Salida 8:30 h

21 comentarios:

kimet dijo...

a ver si el tiempo lo permite....,espero que si.yo ya he subido hortsavinya 3 veces en diciembre,y las tres lo he pasado mal(no encontrando el desarrollo),y desganado,por subir solo,(aunque me encontraba con algun que otro negro que subia a pie con la bici en mano,o perros andando despistados buscando no se que)

Paco_01 dijo...

Según la predicción lloverá. Esperemos a ver que pasa.

Anónimo dijo...

Quan et trobes en situacions de vent fort o pluja lo mes important es tenir un bon rodador routier devant que et brindi roda i t´animi a no llençar la tovallola, rellevant-lo quan veus que defalleix el ritme, ho vam fer a la perfecció, ens van fallar els calculs de tornar amb el reste de companys routiers, Tu anaves mes fi que Jo que a la anada em vam possar les piles les fieres de sempre amb varias series a las que vaig respondre.
Al intrus que s´ens va enganxar al darrere sense donar un puto relleu, li vaig brindar a que ens dones un rellevet pero rés de rés, quin geta, i era jovenet el tío, en va confesar que anave petat a roda nostra. Fins a la propera cita ENDEVANT I FORÇA ROUTIERS.

Avui el día no prestave a sortir, vent fort, de component est-oest, 69 km hora, pluja, pero a les 12h. aprofitant que no plovia hi enganxat la btt, chubasquero i cap amunt direccio premia de dalt a estirar les cames,quan hi arrivat a la cisa m´hi animat i cap a la metalurgica, es veia mitxa emboirada pero al no ploure endevant a pujarla, el paisatge que es divisave era maravellos, m´hi endisant entre la boira i m´hi donat la volta baixant per una trialera a vilassar on ha comencat a caure una pluja fina fins a casa, al arrivar a descarregat fort, m´hi lliurat per pels, pero hi fet els deures, bones sensacions, esperem que demá canvii algo pero lo mes segur es que continui igual, sino ens veiem demá a l´hora marcada. SALUT I FORÇA ROUTIERS. J.Porta.

Lluis Ciclista dijo...

Kim, nuestro querido Enfant Terrible, deja la bicicleta. A partir de ahora tendrá que cuidar su estado de salud durante unos meses. La noticia ha sido una sorpresa para mi. Espero que sea muy feliz...
Mirar en http://elgloberodepremia.blogspot.com/

Y mañana? sale alguien?

Lluis Ciclista dijo...

Kim y yo hemos quedado a las 8:30 en la tienda si no llueve (que ya llevo dos días remojandome)

Paco_01 dijo...

Yo mañana tengo que pasar la ITV. (Del coche)

kimet dijo...

mañana martes 30,hemoss quedado luis y yo a las 8:30 en la tienda si no llueve.

hoy 24 km.hasta mataró y volver

mañana a ver si podemos hacer el bordoi,o algo por el estilo.

Anónimo dijo...

Relacxeu els vostres cosos i les vostres ments, no queda més remei fins que pasi la borrasca, noto molta tensió entre les fieres, cal no cremarse que estem a principi de temporada i ja treiem mitches en el plá mol altes, els experts diuen que s´ha d´anar de menys a més per no acabar cremat.
Ahir vaig tornar a pujar la metalurgica a les 12 quan no plovia, la cantitat de pluja caiguda esta provocan esllevisaments de terres sobre la calçada, la muntanya recupera el terreny que li van pendre en el seu día al construir la carretera d´acces, les rels cada día aixequen mes el asfalt, la natura lluita per recuperarla a la muntanya, i crec que ningú s´interesará per arreglarla, per nosaltres els bikeros millor.
Fins a la propera cita... FOREVER ROUTIERS. J.Porta.

Lluis Ciclista dijo...

Mañana a las 8:30 en la tienda de Paco. Salida en plan tranki...

Anónimo dijo...

dimecres 31, també sortireu? jo vull sortir si no plou, així que si organitzeu sortida ja ho anunciareu. Si no aniré a explorar les carreteres de la capital.

Jordi

kimet dijo...

como me he divertido hoy,incluso he tenido la ocasion de disfrutar de mis pinchacitos lumbares sin por ello tener ningun problema en seguir ruedas.

Paco_01 dijo...

Jordi mañana hemos quedado a las 8:30 en la tienda.
Recorrido? Para variar, Premià - Calella - Premià...
Y el jueves más de lo mismo.

kimet dijo...

bueno,paradojicamente,me va bien el recorrido de mañana,esque tengo una clase de flamenco,y tengo que estar en casa a las 10:40 lo más tardar.

Mercè dijo...

Avui hem sortit amb el Jordi. Hem fet una mena de jornada intensiva, en el fet que hem treballat durant el matí i després de dinar hem agafat la bicicleta de muntanya i hem anat a aprofitar les dues horetes de llum. Amb els dies que feia que no podíem sortir, hem sortit amb ganes de casa. Hem pujat fins la carretera de les Aigües, l'hem fet tota sencera fins a St Pere Màrtir i hem continuat fins anar a enllaçar al tenis i pujar pels camins de darrere fins a Vallvidrera. Allà hem tornat a baixar per la carretera fins trobar la de les Aigües altre cop i cap a casa. Al final han estat 2h20m. EL Jordi es queixa que li ha quedat una mitjana de vergonya, en canvi jo estic super-contenta perquè he superat les rampes de sobre el tennis fins a dalt de Vallvidrera. Doncs res, he superat els kms de l'any passat i espero començar l'any nou també en bici!
Molt bona entrada d'any a tots i molts bons desitjos de bici!

Jordi Pons dijo...

Podríem pujar hortsavinyà de tornada...
Vinga fins demà, i deixeu-me els cinc minuts de cortesia.

Jordi

Paco_01 dijo...

Los Inasequibles al Desaliento tenemos mañana una cita con la costa:
Premià - Malgrat y vuelta.

Hora 9:00 h

A ellos y a toda la familia Routier os deseo un Feliz y Próspero 2009.

Salud y kilómetros.

kimet dijo...

oh horror!!!!!!!acabo de empacharme a turron y polvorones,bombones,moscatel....

he recuperado toda la grasa perdida en las ultimas salidas,mi peso se ha disparado,seguro....maldicion!!!!!!soy debil!!!!!

mañana lo quemaré con la colaboracion del fiera del culotte de la seleccion catalana.

luiggi porfavor destrozame vivo,que no pueda ni moverme del dolor.

Lluis Ciclista dijo...

Je je je jeeeee. Mañana jugaremos al antiguo juego del gato y el ratón.

FENT UN BALANÇ ANUAL
Ja el tenim aquí, un 2009 en el que tornem a plantejarnos nous objectius, renovar ilusions, fent balanços d´un 2008 que ja ha quedat enrrera, en el que cada escú ha disfrutat el que ha pogut o el que les circunstancies li han deixat, moltes ganes de rodar en aquest maravelllos carrusel de Routiers, companys d´aventures i desventures d´aquest gran esport que ens té tan enganxats.
La meva dona no ens compren, em diu que semblem com nens petits amb aixó de que si corono primer o hi fet tal registre, Jo li dic que als routiers en el fons ens agrada tornar a ser nens petits, no fem mal a ningú, que hi ha dolent a la nostra edat que revisquem una segona joventut, es algo meravellós, tenim un estat de forma i animic que mols l´envejan quan lis expliques les gestes que fem, no s´ho creuen.
Si fem un balanç de lo que ha sigut el 2008, podem treure moltes conclusions positives, el nivell ha pujat, l´incorporacio del nostre heroi del fang ha posat una guinda als de devant, que cada día esta mes apetitosa per els que no baixen la guardia i volem estar ahí, donant el que poden , lo més important es disfrutar quan sortim a rodar, i que sino estas tan fort com els de devant que sempre tinguis un company routier que et brindi roda, pero cal fer els deures, no us oblideu, requisit indispensable, de lo contrari..., et machaques i no disfrutes, i els routiers no estan de romanços ni romerias, anem a per feina.
Tenim mols records inovlidables, per a mi a destacar les marxes, son concentracions de cicloturistes de tot arreu, incloin els teus companys de sortides, sense ells no et trobes del tot en ambientillo, son com un examen del teu nivell on donas tot el que tens per fer un bon registre, si pot esser millor que en l´edició anterior, es com un repte personal.
Recordo en especial la remences d´aquest any, lo que vaig patir, com mai a sobre d´una flaca, la segarra-solsonés amb l´éxperiencia dels vents i la colaboració de la penya, importantissima per no quedarte fos, a la fi, hi disfrutat com un cosaco i desitjo a tots que podeu fer-ho en aquest any que acabem d´estrenar, donan el nivell que estem donan segur que si, THE WARM IS OVER COMPANYS, BON ANY A TOTHOM I FOREVER ROUTIERS. J.Porta