martes, 26 de junio de 2007

La Quebranta d'en Joan Camps

Aquest any la QH m’ha deixat un sabor agre-dolç. Dolç per l’ambient, els ports, el final del MB no té igual, la segona meitat del Portalet he disfrutat, pujant bé i fent broma amb en Joaquín, encara que en arribar a dalt se’n ha anat. Però m’ha deixat molt tocat moralment: dues caigudes serioses de companys routiers i la quantitat d’ambulàncies que anaven amunt i avall, no m’ha agradat gens. Penso que és excessiu el risc que suposen 7.500 tios sortint a tota llet, encara que tallin el trànsit d vehicles. Tot i que no vulguis batre cap record horari, si no vols fer més de 8 hores (25 km/h de promig= OR per a mi), has de sortir fort i ficar-te en un pilot que vagi a 50 km, amb 50 ulls d’atenció i concentració per tal d’esquivar qualsevol castanya que pugui haver-hi aprop teu , si és que pots esquivar-la. La veritat és que les caigudes d’en Xavier i en Luís les sento com a pròpies, M’han afectat i crec que a la QH no m’hi tornaran a veure. És una bogeria!!. Joan Camps

No hay comentarios: