domingo, 28 de enero de 2007

Comprovant la Censura

A veure si és veritat que l’administrador del blog no aplica la censura! Anem-ho a comprovar.... tot i que avui no hi ha massa motius per despotricar del presi.
No ens hem trobat cap triatleta despistat, i no hi ha hagut guerra com l’entenem els routier, simplement hem anat caient com figues madures. Uns abans i altres després, excepte aquells que s’han reservat durant l’anada o els que han arribat tard per culpa del despertador (Tomàs no et sentis per eludit tu ara!!!).
Ja li he comentat a en Paco que aquesta sortida l’hauríem d’eliminar del calendari, almenys personalment l’eliminaria. No és per la mitja pajara d’avui, és pels tobogans de Tordera, que s’enganxen i són pastosos a més no poder.
Ja sé que no ho aconseguiré, però no està de més comentar-ho per si rebo algun suport.
En definitiva, la sortida ha anat bé, m’ha costat dos plàtans i una coca-cola, i si hagués tingut més menjar segur que me l’hagués fotut tot avall. I si no pregunteu-li a en Tomàs que m’ha acompanyat fins a Montgat, i que m’ha vist necessitat quan li he dit d’aturar-me a comprar la coke.
S’agraeix també la preocupació del presi pels seus tocayos, ja que ha tornat endarrera a buscar-me i m’ha trobat arrosegant-me (bé per quedar bé podria dir al meu ritme, però la veritat és que a l’altura del mercat de la flor anava bastant tocat), per trobar-nos de seguida amb en Tomàs que a fet de bon gregari (ei la propera vegada em dones la roda, res de parlar en paral·lel :P ).
Però en definitiva ja sabia que passaria, sabia que me’n sortirien 140, que han estat 147km, sabia que estaria fora de casa entorn les 5h, 5h 30m finalment, però no sabia que estaven asfaltant el carrer Mallorca i que acabaria arribant a casa pel mig del carrer Aragó i fent curses amb els cotxes.

No hay comentarios: