lunes, 6 de diciembre de 2010

Salida 5 de diciembre


Torrentbó



Avui ens hem juntat els B a fer la tradicional sortida als tres turons amb avituallament inclós a torrenbo, al tipic restaurant on es donan cita moltes colles de ciclistes que pasan per aquesta ruta, a fer la galteta a la brasa, que está de collo de mico acompanyades amb unes mongetes del ganxet i amb el ambient cicliste que es repira, fenomenal.
El dia ens ha respectat ja que no ens ha plogut i hem pogut completar la volta sense aigua ja que a primera hora el cel amenaçave pluja.
Nomes sortir de Premia ja veiem que la carretera esta buida de rodadors, no ens hem trobat a las clasicas collas de dimonis i badabici pujant costa amunt, suposo que al veure el panorama hauran sortit mes tard, dons res avui no tenim abric companys i ens toca tirar de valent a nosaltres, res de xupar roda. Al arrivar a Mataro, carrers tallats per la mitja marato en la cual tenim companys participan, decidim pujar per mata per agafar temperatura pensan que si ens plou, mitja volta i cap a casa, tambe portavem cotxe escombra , tot calculat, en "J", refredat, acompanya a i l´Antonio dins del cotxe per fer de reporter gráfic i ja de pas fotra la galteta amb nosaltres, el nostre "capi", no podia faltar a la cita.
Arrivem en el temps just per esmorzar, ja que per el cami i com no podia ser unaltre l´antonio Tomas torna a punxar, ahir dos vegades i avui torna, o esta gafat o les cobertes estan demanan un canvi, normal, no para de fer nacional amunt i nacional avall entre setmana i aixo desgasta neumatic company, jo li hi recomenat que s´agafi unes cobertes macizes, aguantan mes kilómetres i costen mes de degastar, crec que ja te fet un rail amb l´emprenta de les seves cobertes a la carretera n2, es un malat de bici, com molts de nosaltres pero en plan bestia, tot un personatge.
Avui us paso material fotografic del bó que m´ha pasat l´antonio, alias el "cuñao", per que m´enteneu, el cunyat d´en toni del pallars, un legendari entre els routiers, si t´enganxa amb ganes pot estar explicante histories de routiers tot un dia, quina canya el tío i com disfruta explican-lo,que si els seus piques baixant amb el Salva, que si la montonera que varem tindre la nacional, que si els premis de muntanya, es com un recordatori, aprofitan li hi dit que hem pasesi tot aquest material tan nostálgic, que ningu s´anyori per els anys passats, es llei de vida companys, son records d´ahir i d´avui perque podeu disfrutar miran i recordant tantes histories viscudes, molts que tenia cabell ja no el tenen , molts que ens han deixat i que no tornaran pero que els tindrem sempre en la nostra memoria, en definitiva una historia maravellosa que no se si es tornara a viure en el futur tan intensament com la que hem viscut i continuem vivim.
SALUT COMPANYS i recordeu sempre... ENDAVANT I FORÇA ROUTIERS.

11 comentarios:

Lluis Ciclista dijo...

que guapas las fotos !!!!

Paco_01 dijo...

Algunas tienen años, parecemos juveniles.

Toni dijo...

!Que recuerdos!, la foto en la que algunos llevamos casco "tipo calimero" y que estamos hechos unos crios creo que fue en el año 1992, excursión al turó de l´home con moto de apoyo, por cierto, un control en el cruce de los ultimos 6km no nos dejó subir hasta arriba, era el año de las olimpiadas.

Anónimo dijo...

Joer cuanto pelo....

Unas fotos som del almuerzo de canyamars cuando al Paco le tuvimos que dar oxigeno y tardaron la ostaia en darnos de almorzar.

Y al final cuando ya estabamos listos aprecen con 2 porrones gigantes de vino; recuerdo que dijimos estos no los reutilizan....los llenamos con vinagre jajajaja!

Que tiempos, para que digan que no nos lo hemos pasado bien...

A esto uno no renuncia, de forma más controlada pero jntenta seguir haciéndolo...

Gracias por las fotos...el mejor recuerdo de nuestra historia...

Y hay que seguir escribiéndola!!!

Un abrazo.Oscar

jaume porta dijo...

Lluis ja tens material "retro" per pendre referencies a la teva nova afiçió, quin contrast en les modes d´avans, tan del vestuari com de les bicis que es portaven, quina canya amb els cascos que semblan de la segona guerra mundial, i les flacas, res a veure amb els pepinos de carbono que portem ara, la foto mes m´ha impactat es la del nostre company "JOTICA" rebosan de felicitat, al costat de tots amb els trofeos, sembla que ens esta entonan una jotica de les seves, tot un crac, com se li veu disfrutar al tío, segur que ja la esta lian allá on estigui, per cert, em faltes Tu Luiggi, no et veig per cap lloc o has canviat tant que no et conec.
Ens veiem al sopar del dia 18, aquest any no pot faltar ningú, porteu a les dones perque xerrin entre elles i no s´aburreixin amb les nostres histories de bici.

Toni dijo...

Hola, mañana a las 8h en la tienda hemos quedado los "fonditas", para hacer una ida y vuelta a Malgrat en bici de carretera a ritmo de "4 pelao".
A ver si nos juntamos un buen grupo.
hasta mañana.

kimciclo dijo...

el 2011 sin quebrantahuesos.

Habrá que ir pensando en otra.

Guillem dijo...

Efectivamente este año no ha habido suerte y nos quedamos sin QH.

Muchas gracias a todos los que os habéis interesado por mi estado de salud.

Deciros que poco a poco me voy recuperando, los dolores que los primeros días no me permitían ni mover un dedo, han ido disminuyendo y ya puedo salir de casa y caminar un poco, pero hasta que las costillas no acaben de soldar no puedo realizar esfuerzos.

Si el proceso de recuperación sigue con normalidad calculo que pasadas las fiestas ya me darán el alta y podré volver a hacer vida normal y subirme a la burra.

Que disfrutéis los que vayais a la cena y si comeis costillas acordaros de mi jajaja.

Paco_01 dijo...

Chicos, lo siento. Que desastre!
Lo malo es que a lo mejor ya no volvemos, si como dicen cambian el formato.
Guillermo me alegro que hayas pasado lo peor, a mi aún me queda una semana por lo menos.

Jaume Porta dijo...

Collons companys, quin final d´any, desitjo que el 2011 comenci millor, esperem la rápida recuperacio dels lesionats i renovar ilusions per l´any vinent. Encara que us quedeu fora de la quebranta, anian moltes mes, que encara que no tinguin tan nom son una gozada ferlas, de reptes tens els que tu vulguis, es important marcar una linea a seguir, per a mi ja firmaria com aquest any, escepte els ultims mesos que han estat desafortunats i ens han deixat bastan tocats a tots, pero cal ser com els vells rokers que mai moren i mentre el cos aguanti... SALUT I FORÇA ROUTIERS

Anónimo dijo...

Que pasa!

Los viejos rockeros como el menda el salva y el miguel nos vamos a hacer la quebrantahuesin con 2 cojones y con 0 de entreno hay q beber mas vino y a por los retos 2011

Un abrazo oscar