viernes, 16 de octubre de 2009

V. Media: 29,5 Km/h
Climat. : Soleado, frío, día muy ventoso

Dificultades:
Bordoi por Argentona, Las Costas por Sant Celoni, Parpers por La Roca.

Asistentes:
Kimet, Alfonso, Rocky, Guillermo, José Luis, Paco.

La película de...

Merce
Hola a tots!
A Tàrrega hem hagut de sortir de llarg! De bon matí i inclòs més tardet la temperatura no pujava de 5 graus... Al sol, però s'hi estava bé. Ara bé, a les obagues, es notava el canvi de temperatura!

Avui hem fet com sempre. El Jordi surt una estona abans, fa la seva volta, es defoga, va al seu ritme i després em passa a buscar. Ell diu que ha sortit cap a Tornabous i Claravalls, així que amb mi, anem cap a l'altre costat. Ell ha fet l'Urgell, nosaltres anem cap a la Segarra.
Hem sortit en direcció la Granyena de la Segarra. És un camí amb una pujada suau que em va molt bé per anar escalfant les cames. Un cop a dalt de tot, et trobes amb un encreuament: A l'esquerra: Granyena; a la dreta: Verdú; recte: el Mas de Bondia. La volta a Verdú és una mica curta, així que avui he dicidit tirar cap al Mas de Bondia. Això implica, una baixada guapa, i és clar, una pujada maca també... baixem altre cop fins la carretera, la creuem i pugem fins el poble. Allí, agafem el camí que va a Verdú, però no per la carretera, eh! Tornem a baixar i pujar, fins que ja suaument arribem a Verdú i un cop allí, Tàrrega és allí mateix. Suposo que perquè ja em conec el camí i majoritàriament fa baixada...

Bueno, avui ja he començat a entrenar amb la de muntanya (li he tret una mica la pols que estava abandonada). A veure si algun dia coincidim amb la Laia i la Dèlia! Ja em fa por, ja, que segur que estan molt fortes...

Jaume Porta -TOTS CONTRA EL VENT.
Les previsons de forts vents al litoral preveian una jornada de relleus, els B al complert sortiem de Premia a les 8.30h en direcció a Palafolls, pero el fort vent va fernos canviar els plans i adinsarnos per la carretera de mata, al refugi del fort vent que que bufave del nort.A la rotonda de Vilassar, ¡sorpresa¡,observem a lo lluny un routier en solitari, per la forma de pedalar te que ser el maratoniá Joan Camps, dons anem a enganxarlo que aquet te un extraordinari fondo, es un bon gregari i ens fara bona feina contra el vent,com aixi va ser, pero per darrera el nostre "capi", Jota passat mataro es quedave anrrera i amb el vent que feia no podiem deixarlo en solitari, per lo que proposo a la penya un canvi de plans, pujar per llavaneres, agafar carretera de mata i anar a tres turons, de lo contrari patiriem de debó contra el vent. Tots d´acord amb el nou plan, lo que no tenien previst era el ritme de pujada marcat per Joan Camps quan va donarme el relleu, aquest ritme per darrera trencara el grup, segur, pero el que es despenxi li tocara lluitar contra el vent, osigui que agafat com puguis, a mitcha pujada vaig sentir per darrera a l´Angel que deia: ¡siguiente¡, ja no podia més amb aquell ritme, matador, L´Antoni Tomas aguanta junt amb mi el ritme marcat per Joan, el reste prefereixen baixar el ritme, aquets son ritmes del A companys, s´ha d´estar fi per aguantarlos.Adalt, en el poble esperem una mica pero la distancia que els haviem tret el trio de cap era brutal, no sels veia en tota la recta, pot ser s´ho havien pres amb molta calma, seguim i ja els veurem a tres turons, nosaltres allargem una mica fins el coll del pollastre i tornem, per donarlis temps que arrivin i disfrutem de la pujada.El trio enfilem cap amunt, a bon ritme, disfrutan del nostre nivell, pasat el restaurant començo a tensar una mica i l´Antonio que es queda uns metres per darrera, deia: Cabron saca el plato, l´esperem a que enganxi i continua Joan qui pren el cap portannos a mol bon ritme i adalt arrivem juntets, bona pujada, el terreny es idoni per exprimirse una mica sense maxacarse.De tornada en Joan es despedeix a tres turons, ja ens esperaven els companys del B, per l´avituallament, esperem una mica i arriva Jota que li hem fet treballar de debó pero no contra el vent sino pujan. De tornada allargem una mica donan la volta per Arenys, ja de tornada per la nacional, amb el vent a favor i a tota maquina, a lo lluny es divisa un grup que sembla que son els A, eren les 11,45h., aquesta hora i amb el recorregut que han fet no ho crec , ells tornavan per Parpers, pero podria ser que també haiguesin canviat la ruta, anem a enganxarlos vinga, al arrivar a cua del grup eren els bada bici,cuidadin que aquets son canyeros en el plá, es liara la festa de ben segur, nosaltres porataven els diposits plens i amb ganes de cremar una mica, dons, guerra al bodi, a la que ens veuen apareixer començan a apretar, mantenin els 45/h. tranquilament amb el vent a favor, arrivem al repecho del prica i demarratxes a gogo, per darrera es començan a despenxar gent, despres de la rampeta mes canya encara, i mes gent despenxada, ja nomes quedem els escollits per la batalla final, nosaltres ens apeem a premia, alla es final d´etapa i foto finiss, ha de sortir un routier avans a l´alçada del mercat del flor que faigui de llençador i despres l´esprinter final, llençant tota la butifarra per terra com diu Jossepe, i aixi ha sigut, l´escuadra routier s´ha fet amb la victoria, completan la jornada i celebran l´exit amb la clareta de rigor al triana, fins la propera cita companys, que sera compartida amb els A al restaurant San Must per tancar la temporada, us esperem a tots, ENDEVANT I FORÇA ROUTIERS.
J.Porta.

8 comentarios:

kimet dijo...

con esta etapa se nos va el frio seguro,nos vemos el domingo.

Paco_01 dijo...

ok, espero que no haga demasiado.

Jose Luis (Breda) dijo...

p

Hola, hoy aquí en Breda 2ºC a las 7h., y se espera que para el domingo haga el mismo tiempo según TV3. Yo espero poder ir al vuestro encuentro, aunque no estoy como para ir con vosotros a esos ritmos, pero bueno, el caso es vernos no?. Ah Paco, soy Jose Luis (pepelu) como dice Salva, nos vemos.

Paco_01 dijo...

Vale Jose Luis! No te quejes, que quien tuvo retuvo. De todos modos lo importante es volver a ver a viejos amigos.
Hasta el domingo. Por cierto, la temperatura muy baja, no...? Tendremos que salir de largo.

BOCCIA dijo...

Hola Paco:
Soy Aitor, me pongo otra vez en contacto para preguntarte, si sabes poner un contador de presonas que entran a mi blog, para que yo sepa cuanta gente avisitarlo?
Gracias Paco

kimet dijo...

ayer fue la ultima etapa competitiva del año para mi con el equipo "A".jajaja de los routier.

estuvo super competida,y emocionante,diversion a tope,con viento incluido,y ciclistas nuevos,que prometen.

los resultados,para quien quiera verlos,estan al detalle,tiempos incluidos en mi blogg.

el proximo domingo es el almuerzo en sant mus,y me despido hasta año nuevo,donde volveré con ilusiones renovadas.

salut,y força al canut!!!

Paco_01 dijo...

Hola Aitor ! Lo de poner un contador de visitas no es muy dificil, pero te tienes que buscar un poco la vida. Te cuento...
Primero tienes que buscar una página web que ofrezca contadores gratis para bajar. Allí te dan una serie de instrucciones que tendrás que seguir. Una vez dentro de la configuración del blog, añadirias un gadget con el código html que te hayan proporcionado junto al contador.
Yo no lo he puesto, pero creo que es así como se hace.
Ya estaremos al tanto de como te va.